اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان خبر داد

تشکیل انجمن خبرنگاران کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از تشکیل انجمن خبرنگاران کنگان خبر داد.

تشکیل انجمن خبرنگاران کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسن مختارزاده شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در دنیای امروز رسانه‌ها جایگاه خاصی دارند و در رشد و توسعه نقش رسانه‌ها غیرقابل انکار است.

وی افزود: تقویت رسانه‌ها و حمایت از خبرنگاران از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان شهرستان کنگان است و در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم تاثیرگذاری بیشتر رسانه‌ها تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به توسعه روزافزون شهرستان کنگان در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، رسانه‌ها باید زبان گویای توسعه شهرستان در سراسر کشور باشند.

مختارزاده از تشکیل انجمن خبرنگاران کنگان خبر داد و گفت: امیدوار هستیم با تشکیل این انجمن، شاهد پیگیری و تحقق اهداف شغلی و مدیریت اجرایی این قشر زحمتکش باشیم.

وی بیان کرد: رسانه‌ها باید به مسایل شهرستان توجه کنند و با انعکاس مشکلات به مسئولان در راستای رشد و توسعه شهرستان گام بردارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان تصریح کرد: کنگان پتانسیل بالایی در حوزه‌های مختلف دارد و با داشتن رسانه‌های پویا می‌توانیم به جایگاه واقعی برسیم.

مختارزاده افزود: امیدوار هستیم نشست خبرنگاران تداوم داشته باشد تا با مطرح شدن دغدغه‌های این قشر بتوانیم در رفع مشکلات شغلی و معیشتی این قشر گام برداریم.

در این نشست خبرنگاران و مدیران سایت‌های خبری کنگان نیز به ارائه آمار عملکرد و نقطه نظرات خود پرداختند و خواستار رفع مشکلات خبرنگاران شدند.

انتهای پیام/2451/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول