اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تأمین اعتبار صورت می‌گیرد

اتمام ساخت بزرگترین استادیوم ورزشی خراسان‌جنوبی تا سال آینده

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از پایان ساخت بزرگترین استادیوم ورزشی استان تا خردادماه سال آینده در صورت تأمین اعتبار خبر داد.

اتمام ساخت بزرگترین استادیوم ورزشی خراسان‌جنوبی تا سال آینده

جعفر قدیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: بر اساس اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در صورت تأمین اعتبار استادیوم 15 هزار نفری شهرستان بیرجند در خرداد‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه به دلیل نبود اعتبار تاکنون ادامه یافته است، افزود: قرارداد ساخت این پروژه با شرکت پل پی ستون است که زیر نظر شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی کشور فعالیت می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: مدت اولیه قرارداد 36 ماه و مبلغ آن بیش از 56 میلیارد ریال بوده که تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال آن اختصاص یافته و برای تکمیل پروژه به 6 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

قدیری فضای این پروژه را بیش از 88 هزار متر مربع عنوان کرد و ادامه داد: این میزان فضا 3 هزار و 850 متر مربع فضای سرپوشیده و 85 هزار متر مربع فضای روباز است.

وی ادامه داد: این طرح عمرانی شاخص‌ترین پروژه مهر ماندگار در حوزه تربیت بدنی خراسان جنوبی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه شاهد برگزاری مسابقات بزرگ استانی و منطقه‌ای و حتی در سطح ملی خواهیم بود.

قدیری افزود: هفت درصد جمعیت جوان خراسان‌جنوبی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند که 22 هزار و 879 نفر تا آذر‌ماه سال جاری بیمه شده‌اند.

انتهای پیام/69002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول