اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان دهگلان

جمعیت هلال احمر فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرد

خبرگزاری فارس: جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان شهرستانی فعالیت خود را بصورت رسمی در این شهرستان آغاز کرد.

جمعیت هلال احمر فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان و آغاز به کار جمعیت هلال احمر در این شهرستان گفت: یکی از اساسی‌ترین اصول‌ها در نهضت‌های بین‌المللی و نهضت هلال احمر خدمات داوطلبانه است.

آرش لهونی اظهار داشت: این مهم یکی از اصول اساسی شکل‌گیری جمعیت هلال احمر که در تمامی کشورها پذیرفته شده است، ارائه خدمات بشردوستانه و داوطلبانه بدون هیچ گونه چشم‌داشت مادی است.

وی افزود: داوطلبان ما کسانی هستند، که وقت و سرمایه‌های خود را در راستای اهداف جمعیت هلال احمر هزینه می‌کنند.

لهونی خاطرنشان کرد: استان کردستان دارای شهرستان‌هایی با خطر نسبی بسیار زیاد در هنگام بروز حوادث است که این امر تجهیز امکانات امدادی و نقلیه‌ای جمعیت هلال احمر استان کردستان را می‌طلبد.

وی از تلاش استاندار کردستان در راستای ارتقا و تاسیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان تقدیر و گفت: داشتن فاصله 70 کلیومتری با جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مجاور و اهدای ساختمان و آمبولانس توسط خیرین از مؤلفه‌های تأسیس شعبه جدید شهرستانی است.

لهونی خاطرنشان کرد: تأسیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان به همت استاندار کردستان در این شورا موافقت شد و امروز دهمین شعبه هلال احمر استان کردستان در شهرستان دهلان افتتاح می شود

بعد از جلسه شورای اداری با حضور استاندار و مسئولین استان، جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرد.

امام جمعه دهگلان هم در این جلسه خدمت به ضعفای جامعه را از افتخارات نظام اسلامی دانست و گفت: خوبان خدا در راه خدمت‌رسانی به خلق خدا، به خصوص ضعفا گام برمی‌دارند و تنها به نماز و حج و ... اکتفا نمی کنند.

ماموستا جمال جعفری در پایان افزود: انتظار می‌رود همه مسئولین و مدیران شهری نیز خدمت به خلق، به خصوص ضعفا را سرلوحه کار خود قرار دهند و هیچ گاه از این امر مهم غافل نشوند.

انتهای پیام/79002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول