اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 1.3 میلیارد ریال هزینه عمرانی به مددجویان کمیته امداد زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از پرداخت یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه عمرانی به مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد.

پرداخت 1.3 میلیارد ریال هزینه عمرانی به مددجویان کمیته امداد زنجان

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که همواره مورد توجه امدادگران در کمیته امداد است، ساخت مسکن برای جامعه هدف است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از اولویت‌های مهم کاری کمیته امداد ساخت مسکن مقاوم برای خانوارهای فاقد مسکن است، اضافه کرد: خوشبختانه به علت نظارتی که به صورت مستمر توسط امدادگران در کمیته امداد صورت می‌گیرد، نیازهای خانواده‌ها در این زمینه به صورت مستمر بررسی و اقدامات لازم در جهت رفع آن انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه خدمات عمرانی کمیته امداد فقط محدود به ساخت مسکن برای خانواده‌ها نیست، اضافه کرد: تعمیر، بازسازی و معرفی مددجویان واجد شرایط برای استفاده از تسهیلات مسکن مهر نیز از دیگر اقداماتی است که در بخش عمرانی انجام می‌شود.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد شهرستان زنجان در بخش عمرانی در چند سال گذشته اضافه کرد: در 9 ماهه امسال نیز ارائه خدمات عمرانی به مددجویان مورد توجه امدادگران بوده و در مدت مذکور 240 خانوار از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

نجفی تصریح کرد: برای ارائه خدمات عمرانی به این تعداد خانوار مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون ریال توسط کمیته امداد شهرستان زنجان هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول