اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

سن اعتیاد کم شد/ استقبال 4 هزار نفری از برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به پایین بودن سن اعتیاد در جامعه گفت: بیش از 4 هزار نفر از برنامه‌های فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در ایام محرم استقبال کردند.

سن اعتیاد کم شد/ استقبال 4 هزار نفری از برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی شامگاه یکشنبه در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد این شهرستان با تاکید بر اینکه سن اعتیاد به مواد مخدر کاهش یافته است، گفت: پدیده شوم اعتیاد در سنین پایین جامعه هم دیده می‌شود و برای مقابله با آن باید برنامه‌ریزی‌های فرهنگی، ورزشی و دینی گسترده‌ای ساماندهی شود.

معاون فرماندار سوادکوه با بیان اینکه اعتیاد و طلاق دارای ارتباط معناداری با یکدیگر هستند، گفت: بالا بودن آمار طلاق و اعتیاد باید مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

وی خواستار حضور پررنگ‌تر دانشگاه‌های پنج‌گانه سوادکوه در بررسی عوامل مؤثر بر اعتیاد و راهکارهای بومی مقابله با آن شد و خاطر نشان کرد: بررسی راهکارهای جلوگیری از اعتیاد باید به صورت پروژه‌های کاربردی توسط دانشگاه‌های مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شهرستان سوادکوه برگزاری برنامه‌های فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در ایام محرم را قابل توجه توصیف کرد و یادآور شد: بیش از 4 هزار نفر از برنامه‌های فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در ایام محرم استقبال کردند.

رحمتی به تغییر شیوه‌های دشمن برای آلوده کردن جوانان به مواد مخدر اشاره و خاطر نشان کرد: فرهنگ‌سازی مهم‌ترین اهرم مبارزه با مواد مخدر است و همراهی ادارات و نهادهای مختلف زمینه کاهش اعتیاد را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/86015/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول