اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور جوان فرماندار بشرویه:

استفاده از ظرفیت‌های جوانان برای تعالی جامعه ضروری است

خبرگزاری فارس: مشاور جوان فرماندار بشرویه گفت: استفاده از ظرفیت و استعدادهای جوانان برای تعالی جامعه ضروری است.

استفاده از ظرفیت‌های جوانان برای تعالی جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه علی حسین‌زاده صبح امروز در جلسه شورای اداری جوان این شهرستان اظهار کرد: بهره‌گیری و استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان به منظور توسعه و تعالی جامعه ضروری است.

وی ادامه داد: در دولت نهم و دهم با فراگیر شدن گروه مشاوران جوان و سازمان ملی جوانان عرصه برای رشد و پویایی افکار جوانان به منظور تصدی پست‌های مدیریت فراهم شده است.

مشاور جوان فرماندار بشرویه تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر جمعیت شهرستان را جوانان تشکیل می‌دهند، لازم است تا مدیران و دستگاه‌های اجرایی به نیازها، افکار، ایده‌ها و خواسته‌های جوانان توجه ویژه داشته باشند.

حسین‌زاده افزود: به منظور استفاده حداکثری از نشاط و پویایی جوانان متعهد و باانگیزه در عرصه مدیریتی و تصمیم‌سازی، شورای جوان شهرستان با مدیریت مشاور جوان فرماندار تشکیل می‌شود.

وی یادآور شد: مشاور جوان فرماندار نسبت به شناسایی و جذب تعدادی از جوانان متعهد شهرستان اقدام کرده و پس از رایزنی با فرماندار از میان افراد شناسایی شده شورایی با عنوان شورای جوان شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

مشاور جوان فرماندار بشرویه اظهار کرد: شورای اداری جوان شهرستان متشکل از 9 کمیته تخصصی شامل دبیر(رابط اطلاع‌رسانی)، کمیته روحانیت، هنرمندان، دانش‌آموزان، فرهنگیان، کارآفرینان، کشاورزان، ورزشکاران و بانوان است.

حسین‌زاده ادامه داد: تعداد 9 نفر به عنوان مسئول کمیته‌ها مشخص شده و با برگزاری جلسات با اعضاء و زیرمجموعه‌های خود و ارائه نظرات و ایده‌ها برای رفع مشکلات شهرستان اقدام می‌کنند.

وی گفت: از مزایای تشکیل شورای جوان شهرستان ایجاد بستر مناسب برای تحقق اهداف و تولید ایده‌های جدید و هدایت استعدادها، تلاش برای توسعه و ارتقاء سطح علمی و تصمیم‌گیری در مدیریت منطقه و کمک به برقراری ارتباط و ایجاد روابط همکاری موثر و مفید فرماندار با دانشگاه‌ها و مراکز علمی، مذهبی و فرهنگی منطقه است.

مشاور جوان فرماندار بشرویه ایجاد ساختاری مناسب برای برقراری ارتباط مستمر فرماندار با جوانان، نظارت بر حسن اجرای عملکرد مدیران شهرستان در راستای سیاست‌های دولت، استفاده از ظرفیت جوانان برتر و نخبه شهرستان در کمیته و استفاده از ایده‌های آنان در تصمیم‌گیری‌ها را از دیگر مزایای تشکیل این شورا عنوان کرد.

انتهای پیام/69006/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول