اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون خبرگان کشاورزی اصفهان اعلام کرد

مشروط بودن بیمه محصولات کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون خبرگان کشاورزی اصفهان گفت: بیمه محصولات کشاورزی مشروط است و امسال به دلیل وجود محدودیت‌های منابع آبی محصولات کشاورزی برخی از مناطق زیر پوشش بیمه قرار نگرفتند.

مشروط بودن بیمه محصولات کشاورزی

اسفندیار امینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه هر ساله برای بیمه محصولات کشاورزی یک روال معمولی طی می‌شود، اظهار کرد: امسال بیمه محصولات کشاورزی در استان با تأیید نهایی شرکت آب منطقه‌ای مبنی بر توزیع آب از سوی این شرکت برای کشت محصولات در اراضی کشاورزی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه صندوق بیمه نیز در صورت تأیید شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پذیرش درخواست‌های کشاورزان مبنی بر بیمه محصولات کشاورزی آنها اقدام کرده است، ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای نیز اعلام کرده بود که امسال امکان تحویل آب به کشاورزان وجود ندارد و صندوق بیمه نیز با استناد به تأیید این شرکت از بیمه محصولات کشاورزی در برخی از مناطق استان امتناع کرده است.

مدیرعامل کانون خبرگان کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه امسال برخی از مناطق استان که باید با آبیاری از رودخانه به زیر کشت می‌رفتند، زیر پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار نگرفته‌اند، تصریح کرد: بیمه محصولات کشاورزی مشروط است و امسال به دلیل وجود محدودیت‌های منابع آبی محصولات کشاورزی در برخی از مناطق استان زیر پوشش بیمه قرار نگرفتند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان بیمه برای بیمه محصولات کشاورزی باید نسبت به مشاهده کشت محصولات در اراضی کشاورزی اقدام کنند، اضافه کرد: بیمه محصولات کشاورزی برای جبران خسارت‌های وارد شده به این افراد ضروری است.

امینی تاکید کرد: پیشنهادی ارائه شده مبنی بر اینکه احتمال توزیع آب برای کشت محصولات به کشاورزان وجود دارد اما با این وجود نیز صندوق بیمه نسبت به بیمه محصولات کشاورزی برخی از مناطق استان امتناع کرده است.

انتهای پیام/63004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول