اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

یادواره شهدا باید شبیه مراسم اسطوره‌ها باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باید یادواره‌های شهدا را به‌گونه‌ای برگزار کنیم که همه احساس کنند در مراسم اسطوره‌ها شرکت می‌کنند.

یادواره شهدا باید شبیه مراسم اسطوره‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدرعباس‌زاده ظهر امروز در آیین برگزاری یادواره 500 شهید سرباز نیروهای مسلح اظهار داشت: فرهنگ شهادت تنها عنصری است که ما را به خداوند متعال، پیامبر، ائمه و ولایت وصل می‌کند.

وی افزود: فرهنگ شهادت، رسالت ما را در برگزاری مراسم یادواره‌ها بیشتر می‌کند چرا که باید این یادواره‌ها را به‌گونه‌ای پیش ببریم که همه احساس کنند در مراسم اسطوره‌ها شرکت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه شهدا بهترینند و شایسته برپایی بهترین‌ یادواره‌ها هستند، گفت: امروز حقانیت نظام ما در برابر نظام سلطه با خون شهیدان تضمین شده است و خانواده‌های معظم شهدا دارای منزلت ویژه‌ای در پیشگاه خداوند متعال و جامعه اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: خانواده شهیدان که افتخار همزیستی با شهید را داشته‌اند منزلت و جایگاه برجسته‌ای نزد ایزد منان دارند.

عباس‌زاده هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و تصریح کرد: ادامه دادن راه شهدا، پیروی و مطیع محض ولایت بودن همراه با بصیرت افزایی و شناخت عمیق اهداف امام راحل و شناخت شهدا از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدا است.

وی شهیدان را گوهر تابناک بر پیشانی دفاع مقدس دانست و با استناد به آیات شریفه قرآن مجید افزود: گمان مبرید آنان که در راه خدا کشته شده‌اند مردگانند، بلکه آنان زنده‌اند و در نزد پروردگارشان بهره می‌برند و این آیینه تمام نمای یادواره است.

در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/66006/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول