اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر منوجان تأکید کرد

نمایش پیوند جوانان و نوجوانان با انقلاب در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر شهرستان منوجان گفت: کمیته دانش‌آموزی و دانشجویی دهه فجر برنامه‌ریزی لازم برای به نمایش گذاشتن هویت ملی جوانان و نوجوانان و ایجاد پیوند هر چه بیشتر با انقلاب اسلامی را مد نظر داشته باشد.

نمایش پیوند جوانان و نوجوانان با انقلاب در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، خشنود صادقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: جلسات کمیته دهه فجر در سال جاری با حضور اعضاء برگزار می‌شود و اعضاء برنامه‌های خود را اعلام کنند تا اقدامات لازم در راستای هر چه بهتر برگزار شدن، آیین یوم‌الله دهه فجر انجام شود.

وی با اشاره به محور برنامه‌ریزی دهه فجر در سال جاری افزود: زنده نگهداشتن اندیشه دینی و سیاسی امام راحل و افزایش بصیرت عمومی در شناسایی پیروان و رهروان واقعی ایشان در قالب برگزاری همایش در مدارس و مساجد از جمله این برنامه‌ها است.

صادقی تصریح کرد: تببین نقش هوشمندانه و هدایت‌گرانه و برگزاری جلسه‌ای در راستای تقویت وحدت و هویت ملی، آشنایی مردم با موقعیت کنونی انقلاب اسلامی، آشنا کردن به ضرورت استکبارستیزی در قالب نمایش‌نامه و طنز از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی در زمینه توطئه دشمنان داخلی، استکبار جهانی، دشمن‌شناسی و توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان انقلاب برگزار می‌شود، عنوان کرد: ما باید اقتدار نظام را ثابت کنیم و افتخارات آن در قالب برگزاری نمایشگاه‌هایی در مدارس و انظار عمومی به نمایش گذاشته شود.

رئیس ستاد دهه فجر منوجان با اشاره به اهمیت حضور فعال اعضای ستاد دهه فجر به ویژه در روستاهای منطقه گفت: ما باید مشارکت خود را بالا ببریم تا با این عمل مردم وفاق ملی را در مسئولان ببینند و در واقع روحیه خودباوری و حس اعتماد را ایجاد کنیم.

صادقی اذعان داشت: برنامه سخنرانی در این ایام باید به گونه‌ای باشد که به خوبی جایگاه و اهمیت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و بقا و تداوم آن بیان شود و کمیته دانش‌آموزی و دانشجویی برنامه‌ریزی لازم را برای به نمایش گذاشتن هویت ملی جوانان و نوجوانان و ایجاد امید به آینده و پیوند هر چه بیشتر با انقلاب اسلامی مد نظر داشته باشد.

انتهای پیام/80006/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول