اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

تهیه شناسنامه فرهنگی روستاهای بخش مرکزی لامرد

خبرگزاری فارس: شناسنامه فرهنگی روستاهای حوزه بخش مرکزی شهرستان لامرد با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها تهیه شد.

تهیه شناسنامه فرهنگی روستاهای بخش مرکزی لامرد

بخشدار مرکزی لامرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد به ارائه بخش مهمی از گزارش عملکرد حضور خود در مدت دو ماه بخشداری لامرد اشاره کرد و اظهار داشت: در دو ماه گذشته شناسنامه روستاهای بخش مرکزی شهرستان لامرد شامل تمام نقاط قوت و مشکلات موجود در این روستاها تهیه شد.

اسماعیل رستگار افزود: شناسنامه فرهنگی از 64 روستای این بخش مرکزی برای بیش از 40 روستا تهیه شده که شامل بررسی وضعیت کتابخانه‌ها، مدارس، تعداد افراد تحصیل کرده و شناسایی مهم‌ترین مسائل مرتبط با امور فرهنگی روستاهای بخش مرکزی لامرد است تهیه و تنظیم شد.

بخشدار مرکزی لامرد از زیرسازی جاده منتهی به ورزشگاه فرهنگی، ورزشی ستاره جنوب روستای دهشیخ نیز خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره راه و شهرسازی شهرستان لامرد، عملیات زیرسازی جاده منتهی به ورزشگاه فرهنگی، ورزشی ستاره جنوب روستای دهشیخ به طول دو کیلومتر صورت گرفت.

رستگار اضافه کرد: در صورت تامین اعتبار امیدواریم تا پیش از پایان سال جاری شاهد آسفالت جاده منتهی به ورزشگاه فرهنگی، ورزشی ستاره جنوب روستای دهشیخ باشیم.

این مسئول به نقاط حادثه‌خیز محورهای بخش مرکزی لامرد نیز اشاره کرد و ادامه داد: نقاط حادثه‌خیز محورهای بخش مرکزی به ویژه پیچ محور روستای خالو محمد علی به شهر لامرد شناسایی و مقرر شده است نسبت به اصلاح این نقاط هر چه سریع‌تر اقدام و تابلوها و چراغ‌های راهنمایی نصب شود.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: مشکلات سد سنگ و سیمانی روستای خالو محمد علی با توجه به بارندگی‌های بسیار خوبی که در سال جاری اتفاق افتاد برطرف شد.

رستگار در مورد روشنایی معابر روستاهای بخش مرکزی نیز بیان داشت: در حال حاضر روشنایی معابر بسیاری از روستاهای بخش مرکزی لامرد انجام شده است.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول