اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار خبر داد

ویزیت رایگان روستاهای محروم رودبار در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار از ویزیت رایگان مردم روستاهای این شهرستان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

ویزیت رایگان روستاهای محروم رودبار در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ایرج موذن در نشست خبری با اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) و اتحاد مردم ایران محقق شد،‌ اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین رخداد قرن نام گرفته است.

وی تصریح کرد: مردم بصیر، هوشیار و همیشه در صحنه ایران با وجود تبلیغات گسترده معاندین با حضور حماسی خود در تمام صحنه‌های پس از پیروزی انقلاب پیوند ناگسستنی خود را با آرمان‌های انقلاب به نمایش گذاشتند.

فرماندار رودبار با بیان اینکه قیام مردم غرب علیه نظام‌های سرمایه‌داری، شکست‌های اخیر جبهه استکبار در مهار بیداری اسلامی با شکست مواجه شده است،‌ اضافه کرد: افزایش توطئه دشمنان در سال‌های اخیر،‌ عملیات‌های جاسوسی و تشدید تحریم‌ها علیه ملت ایران لزوم افزایش بصیرت را برای همه چند برابر کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید با تلاش و همکاری مسئولان جشن عید انقلاب با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود،‌ خاطرنشان کرد: برگزاری جشن انقلاب اسلامی موجب حسرت استکبار و شادی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان می‌شود.

موذن ادامه داد: مردم رودبار همراه با ملت ایران شعور والای سیاسی خود در تجدید پیمان با نظام مقدس جمهوری اسلامی،‌ امام خمینی (ره)،‌ شهدا و ولایت پیوسته در طول انقلاب همواره حفظ کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه رودبار علاوه بر تقدیم 410 شهید در طول جنگ تحمیلی، 2 شهید مبارز را برای پیروزی انقلاب تقدیم نظام اسلامی کرده است، اذعان کرد: مردم شهرستان‌های رودبار،‌ منجیل‌،‌ لوشان، رستم‌آباد،‌ توتکابن، جیرنده،‌ بره‌سر و روستاهای چهار محل و دیگر روستاها حضور حماسی خود را در 22 بهمن به نمایش می‌گذارند.

فرماندار رودبار خاطرنشان کرد: در آستانه 34 سالگرد پیروی انقلاب اسلامی مردمی، کیفی‌بودن برنامه‌ها،‌ ایجاد شور انقلابی و بازگویی خدمات نظام اسلامی از محورهای اصلی برنامه‌های امسال ستاد دهه فجر این شهرستان است.

وی با بیان اینکه ستاد دهه فجر رودبار با تشکیل 17 کمیته فعالیت خود را از 20 آذر ماه آغاز کرده است،‌ یادآور شد: این کمیته‌ها با تشکیل جلسات برنامه‌های دهه فجر را تنظیم و تدوین می‌کنند.

موذن با اشاره برنامه‌های دهه فجر این شهرستان، تصریح کرد: گلباران مزار شهدای شهرها و روستاها،‌ دیدار با خانواده‌های شهدا،‌ دیدار با ائمه جمعه رودبار، لوشان و رستم‌آباد و نواختن زنگ انقلاب از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

وی ویزیت رایگان در روستاهای محروم، اهدای جهیزیه به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و برگزاری جشن انقلاب در روستاهای محوری علی‌آباد،‌ انبوه و براگور را از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر رودبار عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول