اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین خبر داد

برگزاری همایش توجیهی انتخابات در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین از برگزاری نخستین همایش توجیهی آموزشی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور خبر داد.

برگزاری همایش توجیهی انتخابات در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سید جمال‌الدین حسینی اظهار داشت: این همایش توجیهی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 20 و 21 دی‌ماه در قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش با حضور مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور، معاونان سیاسی و امنیتی، مدیران کل سیاسی و انتخابات، فناوری اطلاعات، آموزش و پژوهش، فرمانداران و بخشداران استان‌های گیلان، زنجان، البرز و قزوین به میزبانی استانداری قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین تصریح کرد: با برگزاری این همایش رسماً زنگ برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط معاون سیاسی وزیر کشور نواخته خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: پس از افتتاحیه این همایش اتاق فکر با حضور معاونان سیاسی و امنیتی و مدیران کل تشکیل و در خصوص مباحث انتخابات بحث و تبادل نظر می‌شود.

حسینی با بیان اینکه در دو روز کارگاه‌های آموزشی ویژه فرمانداران و بخشداران در خصوص مباحث مختلف انتخابات، قوانین و مقررات انتخابات رایانه‌ای برگزار می‌شود، گفت: توجیه و آشنایی با قوانین و مقررات، ارایه اصول و سیاست‌های برگزاری انتخابات آینده از مهم‌ترین اهداف این همایش است.

انتهای پیام/77002/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول