اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو سابق هیئت مدیره تیم نوژن مازندران:

ثبت‌نام بهروان در انتخابات هیئت فوتبال مازندران قانونی نیست

خبرگزاری فارس: عضو سابق هیئت مدیره تیم نوژن مازندران گفت: ثبت‌نام غلامرضا بهروان در هیئت فوتبال مازندران قانونی نیست.

ثبت‌نام بهروان در انتخابات هیئت فوتبال مازندران قانونی نیست

عادل روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری در واکنش به کاندیداتوری بهروان در انتخابات هیئت فوتبال استان مازندران اظهار داشت: وزارت ورزش مرجع تصمیم‌گیری تمام فدراسیون‌های ورزشی است که می‌تواند در اتفاقات ورزشی و یا احیانا تخلفات در حوزه ورزش مداخله کند.

وی تصریح کرد: حضور بهروان در کاندیداتوری هیئت فوتبال استان مازندران به خاطر شاغل بودن در سازمان لیگ و فدراسیون به مصداق ناقض بودن مقررات اساسنامه هیئت فوتبال استان‌ها غیرقانونی است و وزارت ورزش و نیز متولی ورزش استان مازندران قبل از برگزاری انتخابات نسبت به حضور بهروان در مجمع هیئت فوتبال استان مازندران واکنش نشان دهند.

روحی تاکید کرد: برگزاری انتخابات مجدد با مشارکت بهروان و به لحاظ عدم رعایت مقررات اساسنامه هزینه زیادی را برای هیئت فوتبال مازندران ایجاد می‌کند.

عضو سابق هیئت مدیره تیم نوژن مازندران با اشاره به اتفاقات مشابه این موضوع در استان فارس که منجر به نامه‌نگاری معاون وزیر ورزش به هیئت فوتبال استان فارس شد، بیان داشت: معاون وزارت ورزش نیز نسبت به انتخاب آیت‌اللهی در هیئت فوتبال استان فارس واکنش نشان داد و انتخابات هیئت فوتبال استان فارس را باطل کرد.

روحی تاکید کرد: مدیر و مسئول اجرایی باید نسبت به بخشنامه‌های وزارت ورزش تبعیت لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به اختیارات مدیرکل ورزش مازندران در مسائل ورزشی استان بیان داشت: متولی ورزش استان به لحاظ قانونی می‌تواند در مورد مسائل ورزشی استان دخالت کند و جلوی بسیاری از ضررها و اقدامات غیرقانونی در ورزش را بگیرد.

این مسئول ادامه داد: مدیرکل ورزش مازندران باید در بحث احراز صلاحیت بهروان به دلیل داشتن سمت اجرایی در فدراسیون فوتبال واکنش نشان دهد.

این فعال حقوقی خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش استان مازندران برای انتخابات هیئت فوتبال مازندران می‌تواند به نامه سجادی به مدیرکل استان فارس استناد کند.

وی درباره حضور بهروان در انتخابات هیئت فوتبال استان مازندران بیان داشت: بهروان در حال حاضر برای انتخابات هیئت فوتبال استان مازندران ثبت‌نام کرد و حضورش در انتخابات قطعی است.

رئیس کمیته انضباطی هیئت روستایی و عشایری شهرستان ساری در پایان گفت: ثبت‌نام بهروان در هیئت فوتبال استان مازندران غیرقانونی است.

انتهای پیام/86004/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول