اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح جامع فاضلاب شهری در آبادان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

توقف لوله‌گذاری فاضلاب کوی قدس آبادان

خبرگزاری فارس: مجری طرح جامع فاضلاب شهری آبادان گفت: به سبب مشکلات شهرسازی کار احداث پروژه لوله‌گذاری منطقه قدس آبادان متوقف شده است.

توقف لوله‌گذاری فاضلاب کوی قدس آبادان

احمد حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار داشت: به سبب مشکلات شهرسازی عملیات لوله‌گذاری فاضلاب از ایستگاه 9 تا 12 کوی قدس آبادان متوقف شده است.

وی ادامه داد: در مشورت با کارشناسان به دنبال تغییر در نقشه مطالعاتی منطقه هستیم و بعد از ایجاد تغییرات، عملیات لوله‌گذاری فاضلاب این منطقه شهری آبادان بار دیگر آغاز می‌شود.

حسن‌زاده با اشاره به منطقه سلیج در شهرستان آبادان گفت: 32 درصد عملیات لوله‌گذاری فاضلاب منطقه سلیج به پایان رسیده که بنابر پیش‌بینی‌های انجام شده عملیات این طرح نیز ظرف شش ماه آینده به پایان می‌رسد.

وی افزود: منطقه کوی کارگر برای آغاز عملیات به سه ناحیه مجزا تقسیم‌بندی شده که در حال حاضر با پیمانکار یکی از این نواحی مبادله سند و ابلاغ قرارداد انجام شده است.

حسن‌زاده با اشاره به مناطق شرکتی عنوان کرد: عملیات لوله‌گذاری در مناطق کتی کوی بهار، قدس و ولی‌عصر در شش جبهه مجزا آغاز شده است.

مجری طرح جامع فاضلاب شهری آبادان ادامه داد: پیش‌بینی‌ها برای کل پروژه لوله‌گذاری فاضلاب شهری در مناطق شرکتی فوق 24 ماه بود که در حال حاضر عملیات در دو ماه گذشته آغاز شده است.

وی در پایان با تشکر از همکاری فرمانداری و ارگان‌های اجرایی شهرستان آبادان گفت: عملیات احداث لوله‌های فاضلاب در مناطق مختلف شهرستان به سبب همکاری فرمانداری و ارگان‌های اجرایی با هیچ گونه مشکلی روبه‌رو نبوده و از سرعت کافی برای اتمام پروژه برخوردار است.

انتهای‌‌پیام/72002/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول