اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان:

کنترل میکروبی و بهداشتی آب شرب خوزستان تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آبفای خوزستان از افزایش کنترل آزمایشات میکروبی و بهداشتی آب شرب استان همزمان با آغاز پیک دوم وبا در خوزستان خبر داد.

کنترل میکروبی و بهداشتی آب شرب خوزستان تشدید می‌شود

محمدعلی صنیعی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: به منظور پایداری کیفی آب آشامیدنی در شرایط ویژه با توجه به شروع پیک دوم وبا یا (التور) با آغاز فصل پاییز که از جمله بیماری‌های بومی استان خوزستان است اقدامات لازم در راستای کنترل میکروبی آب شرب منطقه صورت گرفته است.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های نظام‌مندی برای تهیه و تأمین کلر و مشتقات آن همراه با ساماندهی و توسعه ایستگاه‌های گند زدایی و ایمن سازی تأسیسات مرتبط در استان خوزستان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان با اشاره به تعداد دستگاه‌های کلر زنی در استان خوزستان گفت: طی نیمه نخست سال جاری بیش از 88 دستگاه کلر زنی گازی به طور دوتایی و ذخیره به اضافه  21دستگاه کلر زنی مایعی در شهرهای مختلف استان خوزستان نصب و راه اندازی شده است .

این مسئول ادامه داد: در شش ماه نخست سال 117 هزار و 503 مورد کلر زنی در استان انجام شده و این در حالی است که تعداد آزمایشگاه‌های میکروبی استان به 3 هزار و 23 مورد رسیده است.

صنیعی‌نژاد در پایان اذعان داشت: آزمایشگاه‌های میکروبی استان به منظور مقابله با بیماری‌های آب به خصوص وبا به تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و اتوماتیک بدون آلودگی محیطی به ویژه با قابلیت کدورت و هدایت الکتریکی مجهز شده‌اند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول