اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال قزوین:

3 بازیکن بومی به تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین پیوستند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان قزوین از حضور سه بازیکن بومی در تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین خبر داد.

3 بازیکن بومی به تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین پیوستند

اکبر سکاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: محمد کاتبی، امید طالبی و علیرضا دستمردی از جمله بازیکنانی هستند که در نیم فصل دوم به تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین ملحق شدند.

وی افزود: این سه بازیکن که بومی هستند سابقه بازی در تیم‌های لیگ‌های دسته اولی را در کارنامه دارند و به نوعی می‌توانند تیم هیئت فوتسال قزوین را در ادامه مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در این فصل همراهی کنند.

سکاکی بیان داشت: در بازی هفته نخست نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور این سه بازیکن عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشتند و توانستند در پیروزی تیم هیئت فوتبال قزوین مقابل دایتی شیراز تأثیرگذار باشند.

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین یادآور شد: گرچه در دیدار مقابل تیم دایتی شیراز علیرضا دستمردی فرصت بازی پیدا نکرد، اما محمد کاتبی و امید طالبی برای تیم هیئت فوتبال قزوین به میدان رفتند و علیرغم این که مدتی هم از شرایط مسابقه دور بودند اما کادر فنی تیم از آنان رضایت داشت.

سکاکی ابراز داشت: محمد کاتبی بازیکن ارزشمند قزوینی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده در این دیدار به لحاظ بدنی در بیشتر دقایق کم می‌آورد که این امر مطمئنا در بازی‌های آتی با توجه به تمرینات تیم هیئت فوتبال قزوین به طور حتم برطرف می‌شود و این بازیکن به مرز آمادگی کامل بدنی می‌رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه فوتسال در قزوین طرفداران بی‌شماری دارد، افزود: بازیکنان تکنیکی زیادی در قزوین هستند که در صورت توجه بیشتر می‌توانند در بالاترین سطح رقابت‌های لیگ کشور که همان لیگ برتر است بدرخشند.

وی عنوان کرد: تیم فوتبال هیئت فوتبال قزوین که سال گذشته در آستانه صعود به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست مقابل تیم شهرداری تبریز از صعود به این مسابقات بازماند امسال عزم خود را جزم کرده تا قزوین را صاحب یک نماینده در لیگ برتر باشگاه‌های کشور بکند.

سکاکی متذکر شد: گرچه در این راه تیم هیئت فوتبال قزوین از امکانات و نبود منابع مالی رنج می‌برد، اما امیدوار هستیم با توجه به نتایج درخشان این تیم تا این لحظه از برگزاری این مسابقات این تیم بتواند جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور را به دست آورد‌.

انتهای پیام/77004/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول