اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دومین همایش وقف و رسانه فارس:

ارتباط رسانه با اوقاف بیشتر شود

خبرگزاری فارس: دبیر دومین همایش و رسانه استان فارس خواستار افزایش ارتباط رسانه‌ها با وقف در تمام زمینه‌ها شد.

ارتباط رسانه با اوقاف بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی زایدی بعد از ظهر امروز در دومین همایش وقف و رسانه اظهار داشت: ارتباط رسانه با اوقاف در تمام زمینه‌های مختلف از جمله حفظ شعائر دینی، مسابقات قرآن، ایتام، موقوفات و.... بیشتر شود.

وی گفت: در چند سال گذشته تاکنون تحولی در بحث ترویج فرهنگ وقف در سطح کشور و فارس رخ داده که برگزاری همایش وقف و رسانه نمونه بارز این امر است.

دبیر دومین همایش و رسانه استان فارس با اشاره به برگزاری دومین همایش وقف و رسانه در شیراز افزود: امیدواریم نتیجه همایش وقف و رسانه در فارس حضور بیشتر اخبار اوقاف در رسانه‌ها باشد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اضافه کرد: از ابتدای سال جاری ‌یک‌هزار و 340 خبر در رسانه‌های استان فارس و شیراز منتشر شده است.

زائری ادامه داد: در صدا و سیمای فارس 6 هزار دقیقه برنامه برای تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف پخش شده است و در خبرگزاری‌ها نیز شاهد انعکاس خوب اخبار اداره اوقاف هستیم.

به گزارش فارس، دومین همایش وقف و رسانه فارس با حضور اصحاب رسانه و مسئولان ارشد استان فارس در اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2448/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول