اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا سال آینده

بیمارستان 96 تختخوابی لردگان بهره‌برداری می‌‎شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز، بیمارستان 96 تختخوابی لردگان تا سال 92 تکمیل و به بهره‌برداری می‎رسد.

بیمارستان 96 تختخوابی لردگان بهره‌برداری می‌‎شود

حمید رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: تکمیل بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اعتبار تکمیل بیمارستان آیت الله کاشانی از سنوات گذشته را افزون بر 25 هزار و 116میلیون ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون 91،7 هزار و 773 میلیون ریال از این میزان اعتبارات جذب شده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: تکمیل بیمارستان آیت الله کاشانی نیازمند 50 هزار میلیون ریال اعتبار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی 38 درصدی بیمارستان 96 تختخوابی لردگان، اظهار داشت: تکمیل این پروژه به 56 هزار میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

وی تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز تا سال 92 بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد تکمیل می‌شود و بیمارستان 96 تختخوابی لردگان به اتمام خواهد رسید.

رئیسی بر ضرورت تسریع در پاسخگویی به نیازهای درمانی مردم تأکید کرد و ابراز داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی لردگان تأمین نیاز حوزه درمانی در این شهرستان بسیار مورد نیاز است.

این مسئول تصریح کرد: به دلیل نبود بیمارستان مجهز و متناسب با نیاز موجود، مردم این شهرستان مشکلات زیادی در زمینه درمانی دارند که با پایان عملیات ساخت این بیمارستان و بهره‌برداری از آن، بسیاری از این مشکلات رفع می‌شود.

انتهای پیام/68001/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول