اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان:

شرایط باد برای برخاستن گرد و غبار فراهم است

خبرگزاری فارس: مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: سامانه جدید گرد و غباری در راه خوزستان نیست ولی شرایط برای برخاستن گرد و غبار مناسب بوده و احتمال تشدید وضعیت کنونی وجود دارد.

شرایط باد برای برخاستن گرد و غبار فراهم است

محمدرضا آملازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در شرایط کنونی وضعیت گرد و غبار در خوزستان در حال کاهش غلظت قرار داشته و سامانه جدیدی نیز در کشور عراق تشکیل نشده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ داده محاسباتی برای پدیده گرد و غبار در دست نیست، خاطر نشان کرد: در پدیده گرد و غبار هیچ اطلاعات دقیقی برای پیش‌بینی وضعیت این رویداد وجود ندارد و تنها باید با حدس و گمان در این باره اظهار نظر کرد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان تاکید کرد: در شرایط کنونی نقشه‌های تهیه شده از کشور عراق نشان‌دهنده این است که سامانه جدید گرد و غباری تشکیل نشده ولی شرایط باد برای برخاستن گرد و غبار جدید مناسب و فراهم است.

وی خاطر نشان کرد: از صبح امروز وضعیت گرد و غبار در خوزستان تغییرات زیادی داشته و یک بار روندی کاهش و بار دیگر روندی افزایش پیدا کرده است.

آملازاده تاکید کرد: در نقشه‌های تهیه شده و ماهواره‌ای نیز هیچ تشخیصی از غلظت این جبهه‌های گرد و غباری در دست نیست و به این دلیل در این باره نیز نمی‌توان پیش از وقوع این پدیده اظهار نظر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پدیده گرد و غبار در خوزستان از سال 1384 آغاز و هر ساله این وضعیت تشدید شده و در شرایط کنونی نیز باعث لغو شدن پروازها و تعطیلی مدارس در خوزستان شده است.

انتهای پیام/72006/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول