اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای پایانی ماه صفر صورت گرفت

توزیع 3 هزار غذای گرم بین مددجویان مه‌ولاتی در ایام شهادت امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مه‌ولات گفت: 3 هزار پرس غذای گرم در روزهای آخر ماه صفر بین مددجویان این اداره توزیع می‌شود.

توزیع 3 هزار غذای گرم بین مددجویان مه‌ولاتی در ایام شهادت امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری از مه‌ولات، محمدرضا حسین‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) این اداره برای مددجویان و به‌ویژه ایتام و سادات زیرپوشش خود، تدابیر و برنامه‌های خاصی را در نظر دارد.

وی به اجرای طرح‌های مختلف اشاره کرد و افزود: عیادت و بازدید از بیماران خاص در قالب طرح شفا در این روزها انجام می‌شود که پیش‌بینی می‌شود 5 میلیون ریال هزینه شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مه‌ولات ادامه داد: وجود بارگاه رضوی در استان، دارای جایگاه و امتیاز خاصی است که در این راستا و جهت استعانت گرفتن از امام رضا(ع) و ابراز ارادت به این ساحت مقدس، قبل از آغاز ساعت کاری و با حضور کارکنان این اداره صلوات خاصه قرائت می‌شود.

وی‌ به همکاری خیریه‌انصار الحجه مشهد اشاره داشت و افزود: با همکاری این خیریه 3 هزار پرس غذای گرم، در روزهای پایانی ماه صفر در بین مددجویان زیر پوشش این اداره توزیع که در این زمینه 15 میلیون ریال اعتبار هزینه می‌شود.

حسین‌پور از همکاری این خیریه در بخش‌های دیگر گفت: این خیریه در راستای توزیع هزار و 500 سبد کالا بین ایتام و سادات این اداره با اعتبار 15 میلیون ریال هزینه‌ای که درپی دارد اقدام می‌کند.

انتهای پیام/70003/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول