اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور

تیم هئیت فوتبال قزوین فردا به مصاف تیم شهرداری اصفهان می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین فردا در اصفهان در یک بازی سخت و حساس به مصاف تیم صدرنشین می‌رود.

تیم هئیت فوتبال قزوین فردا به مصاف تیم شهرداری اصفهان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تیم هیئت فوتبال قزوین از ساعت 15 عصر فردا در اصفهان به مصاف تیم شهرداری اصفهان صدرنشین این رقابت‌ها می‌رود.

این دیدار در حالی فردا برگزار می‌شود که تیم هیئت فوتبال قزوین با کسب 16 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد و این در حالی است که تیم شهرداری اصفهان با کسب 20 امتیاز در صدر جدول این گروه ایستاده است.

اما نکته قابل توجه این دیدار در این است که تیم فوتسال هئیت فوتبال قزوین اگر موفق شود در دیدار فردای خود مقابل تیم شهرداری اصفهان به برتری برسد، ضمن اینکه اختلاف امتیاز خود را نسبت به این تیم به عدد یک می‌رساند می‌تواند گام مهمی را در رسیدن به صدر جدول و صعود به مرحله پلی آف این مسابقات بردارد.

البته نباید از یاد برد که فوتسالیست‌های استان قزوین فردا بازی سختی را مقابل تیم صدرنشین خواهند داشت، زیرا بازیکنان تیم اصفهانی بدون شک با توجه به امتیاز میزبانی از حمایت‌ها و تشویق‌های تماشاگران خودی بهره می‌برند و همین امر کار را برای شاگردان  محمود عبدالهی در تیم هیئت فوتبال قزوین بدون شک سخت‌تر می‌کند.

این گفته‌ها را صحبت‌های عبدالهی سرمربی تیم هیئت فوتبال قزوین در آستانه دیدار با تیم شهرداری اصفهان نیز تأیید می‌کند به گونه‌ای که وی اعتقاد دارد شاگردانش برای بازی فردا باید هوشیاری کامل خود را حفظ کنند و به دور از هرگونه حاشیه فقط تمرکز خود را روی بازی متمرکز کنند.

اگر چه عبدالهی می‌گوید که تیم شهرداری اصفهان تیم خطرناکی است اما به گفته وی شاگردان او هم حریف دست و پا بسته‌ای نیستند و بدون شک در بازی فردا مقابل نماینده اصفهان ضمن انجام یک بازی خوب و با جنگندگی و انگیزه بالا صرفا به کسب سه امتیاز حساس این بازی می‌اندیشند.

به هر حال با توجه به اینکه تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در بازی‌های اخیر خود به خوبی نشان داده است که بازیکنانش از سطح تکنیکی بالایی برخوردار هستند باید به بازیکنان جوان این تیم امیدوار بود تا آنان بتوانند نمایش خوبی را از خود مقابل رقیبان به نمایش بگذارند.

اگر چه نبود مشکلات شدید مالی تیم فوتسال هئیت فوتبال قزوین را در بیشتر مسابقات خارج از خانه دچار مشکل کرده است اما بدون شک بازیکنان جوان این تیم آن‌قدرها انگیزه دارند که بتوانند در اوضاع فعلی نتایج خوبی را به دست بیاورند.

انتهای پیام/77004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول