اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان تنگستان خبر داد

بهره‌مندی 165 کودک از طرح سوء تغذیه توسط کمیته امداد تنگستان

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد شهرستان تنگستان گفت: 165 نفر از کودکان دارای سوء تغذیه جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی از سبد غذایی طرح سوء تغذیه این نهاد برخوردار شدند.

بهره‌مندی 165 کودک از طرح سوء تغذیه توسط کمیته امداد تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا سمیری صبح امروز در نشست روسای ادارات کمیته امداد شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توانمند سازی و بالابردن سطح آگاهی خانواده‌های جامعه هدف، رسیدگی و مساعدت لازم در زمینه‌های درمانی، بهداشتی و ارتقای سطح سلامت از جمله اهداف ارزشمند این نهاد است.

وی اشاره کرد: این سبد غذایی شامل مرغ منجمد، ماکارونی، شیر پاکتی به ارزش 135 میلیون ریال به کودکان بهره‌مند از این طرح تحویل شده است.

مدیر کمیته امداد تنگستان ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری تعداد 63 فقره کمک هزینه جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مبلغ 566 میلیون ریال به فرزندان مددجویان معزز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تنگستان پرداخت شده است.

سمیری اظهار داشت: از جمله اهداف این نهاد در راستای توانمندسازی جامعه هدف، کمک به تامین نیازهای ضروری و حمایت لازم از جوانان و فرزندان خانواده‌های امداد در جهت تشکیل زندگی و کمک به امر ازدواج آنان است که تاکنون ستاد ازدواج این نهاد فعال بوده و طلب می‌کند تا خیرین و نیکوکاران بزرگوار در این خصوص حمایت‌های ارزشمندشان را از این نهاد دریغ ندارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تنگستان از پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن به 16 خانوار کمیته امداد تنگستان خبر داد.

سمیری اظهار داشت: 16 خانوار مددجوی تحت حمایت از خدمات و کمک هزینه اجاره مسکن این نهاد در شهرستان برخوردار هستند.

سمیری عنوان کرد: در 9 ماهه سال جاری مبلغ 8 میلیون ریال کمک هزینه اجاره مسکن به این خانواده‌ها پرداخت شده است.

پرداخت حق بیمه‌های اجتماعی به مددجویان تحت حمایت توسط کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی تنگستان همچنین از پرداخت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان تحت حمایت خبر داد.

سمیری اظهار داشت: به منظور بسط و گسترش چتر بیمه‌های اجتماعی در جامعه و توانمندسازی جامعه هدف و خدمت به قشر محروم جامعه، کمیته امداد شهرستان تنگستان مبلغ 37 میلیون تومان بابت حق بیمه سه ماهه چهارم به تعداد 190 زن سرپرست خانوار و مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند که از تسهیلات کم بهره خود اشتغالی استفاده کرده‌اند، پرداخت کرد.

مدیر کمیته امداد تنگستان افزود: در طی سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد ریال بابت حق بیمه خانواده‌های جامعه هدف (بیمه‌های اجتماعی) این نهاد پرداخت شد.

انتهای پیام/66006/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول