اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

توزیع تغذیه رایگان در مجتمع‌های آموزشی روستایی آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از توزیع تغذیه رایگان در میان 13مجتمع آموزشی و پرورشی روستایی آبادان خبر داد.

توزیع تغذیه رایگان در مجتمع‌های آموزشی روستایی آبادان

سیدمحمد مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان در راستای اهداف این اداره، تغذیه رایگان در میان 13 مجتمع آموزشی و پرورشی روستایی توزیع شده است.

وی افزود: تشکیل کار گروه طرح کرامت و خلاقیت آموزگاران ابتدایی، برقراری 10 سرویس ایاب و ذهاب مدارس روستایی با مشارکت اولیا، پیگیری 19 پرونده دیپلم افتخاری ایثارگران و فرزندان معزز شاهد از دیگر اقدامات این اداره است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان ادامه داد: توزیع قرص آهن بین مدارس راهنمایی و متوسطه با همکاری شبکه بهداشت، آموزش پیشگیری از بیماری ایدز، اجرای طرح مهارت زندگی در مدارس دخترانه، برگزاری کارگاه آموزشی نرم افزار وسایل هوشمندسازی با همکاری گروه‌های آموزشی از دیگر فعالیت‌های این اداره تا دی‌ماه جاری است.

مولوی با اشاره به دیگر برنامه‌های اجرایی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان در دو ماه اخیر عنوان کرد: صدور مجوز تأسیس و راه‌اندازی پنج آموزشگاه کمک آموزشی و زبان، برگزاری کارگاه بررسی کتاب‌های پیش دبستانی و فعال‌سازی کمیته تولید محتوای آموزشی دوره پیش دبستانی از دیگر برنامه‌های این اداره است.

وی در پایان گفت: برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، مسابقات دینی و عقیدتی به منظور ارتقای سطح دانش علمی و مذهبی دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در این اداره اجرایی می‌شود.

انتهای‌پیام/72002/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول