اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان لرستان:

چالش خاصی در ‌لرستان برای سرمایه‌گذاری به لحاظ امنیتی وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: ‌چالش خاصی در سطح لرستان برای سرمایه‌گذاری به لحاظ امنیتی وجود ندارد.

چالش خاصی در ‌لرستان برای سرمایه‌گذاری به لحاظ امنیتی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر بدری عصر امروز در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خرم‌آباد‌ گفت: همه مسئولان وظیفه دارند که از تولید ملی ‌حمایت کنند، زیرا حمایت از تولید ملی پیشرفت همه‌جانبه کشور را به دنبال دارد.

رئیس‌ کل دادگستری ‌لرستان با بیان اینکه یکی از استان‌های امن کشور لرستان است، گفت: از لحاظ بحث امنیتی چالش خاصی در سطح لرستان برای سرمایه‌گذاری به لحاظ امنیتی وجود ندارد و سرمایه‌داران با خیال راحت می‌توانند در این استان سرمایه‌گذاری کنند.

بدری تصریح کرد: اعمال تحریم‌های اقتصادی دشمن علیه کشور باید به عنوان یک فرصت مناسب و مغتنم در مسیر رشد تولید ملی و توسعه و خودکفایی اقتصاد داخلی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ‌کل دادگستری استان لرستان گفت: موضوع حمایت از تولید داخلی و تلاش برای رونق فعالیت‌های مرتبط با تولید و اقتصاد ملی، نیازمند عزم و همتی جمعی و حرکتی همه‌جانبه و هدفمند است.

وی با بیان اینکه همه چیز اعم از زیرساخت‌ها، انرژی و نیروی انسانی لازم برای بهره‌برداری از این فرصت‌ها در کشور فراهم است، افزود: با این شرایط کار برای حمایت دولت از تولید داخلی نیز آسان شده است.

رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: برای حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاری در استان پیگیری‌های جدی را داشته‌ایم.

بدری یادآور شد: در این راستا جلساتی با بانک‌های لرستان و برخی دستگاه‌ها از جمله امور مالیاتی نیز برگزار شده است.

رئیس کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه به اعتقاد من تحریم برای واحدهای تولیدی داخلی یک فرصت محسوب می‌شود، افزود: در حال حاضر بازار در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار دارد و این یک فرصت است.

بدری ضمن تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اظهار داشت: شرایط تحریم و حمایت‌های ویژه نظام از بخش تولید و صنعت کشور، بستر و زمینه مناسب برای شکوفایی بیش از پیش عرصه تولید در کشور را فراهم کرده است.

انتهای پیام/2304/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول