اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) مطرح کرد

تحریم کالاهای خارجی وظیفه مهم مردم در اجرای اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مردم نقش مهمی در اجرای اقتصاد مقاومتی دارند و در این زمینه اقدام مهم آنان تحریم کالاهای خارجی است.

تحریم کالاهای خارجی وظیفه مهم مردم در اجرای اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری صبح امروز در جمع مدیران و مسئولان قرارگاه اقتصاد مقاومتی بوشهر اظهار داشت: سپاه همیشه در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب پیشگام بوده و هست و آماده اجرای فرامین معظم‌له هستیم.

وی تصریح کرد: هر کشوری که علم استکبارستیزی را به دست بگیرد نیازمند الگوسازی در عرصه‌های جدید اقتصادی است.

جمیری مسئله اقتصاد مقاومتی را یکی موضوعات مهم خواند و تصریح کرد: اگر ملت ما می‌خواهد بر روی پای خود بایستاده و در برابر دشمنان کمر خم نکند، باید با مقوله‌های این موضوع مهم آشنا شده و در این راه در کنار مسئولان نظام از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست؛ بلکه یک واقعیت است» گفت: ما باید با مطالعه، برنامه‌ریزی و همدلی این واقعیت را به عینیت رسانده و ثمرات مثبت آن را در آینده‌ای نزدیک ببینیم.

وی به نقش مردم در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: مردم در گام نخست باید کالای خارجی را تحریم کرده و از کالای داخلی استفاده کنند چرا که یکی از معانی اقتصاد مقاومتی تغییر الگوی مصرف مردم است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: بسیج مجموعه‌ای توانمند است که می‌تواند با ورود به این عرصه تحول ایجاد کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی استفاده از همه ظرفیت‌های بخش‌های دولتی و غیردولتی، اهتمام جدی به حل مشکلات معیشتی مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و مبارزه با اسراف را از لوازم اقتصاد مقاومتی دانسته‌اند، تصریح کرد: ما در استان بوشهر با استفاده از توان دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی به اجرایی کردن این نکات مهم همت گمارده‌ایم.

جمیری ظرفیت‌های اقتصادی استان را کم نظیر خواند و افزود: ما با شناسایی این ظرفیت‌ها و ارائه راهکارهای مناسب در جهت استفاده بهینه از آن اقدامات قابل توجهی را منصه ظهور رسانده‌ایم.

انتهای پیام/66006/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول