اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

جهاد لازمه اقتصاد مقاومتی است/ تحریم‌ها می‌خواهد دین و بصیرت را از ما بگیرد

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل سیاسی گفت: لازمه اقتصاد مقاومتی، جهاد است و باید بسیجی‏وار وارد این عرصه شد.

جهاد لازمه اقتصاد مقاومتی است/ تحریم‌ها می‌خواهد دین و بصیرت را از ما بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام محمدرضا رائیجی در نشست بصیرتی فرماندهان بسیج در دامغان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی اعتدال در مصرف و اینکه افراط و تفریط نداشته باشیم و کسب درآمد از راه حلال باشد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی اموال و مال‏هایتان را به دست آدم‌های بی‏مدیریت ندهید تا بتوانید با کم زندگی خود را اداره کنید؛ چرا که به تعبیر قرآن، آدم‌های اسراف کار و زیاده‌خواه دیوانه هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به زندگی حضرت خدیجه(س) بیان کرد: ما باید از تجملات دوری کنیم و به اموال‌ دنیا وابسته نباشیم؛ همان‏طور که حضرت خدیجه(س) دختر کاخ‏نشین بعد از ازدواج با حضرت محمد(ص) با همه شرایط زندگی آن حضرت کنار آمد.

رائیجی افزود: حضرت خدیجه(س) بدون اینکه هیچ درخواست و ناراحتی داشته باشد، به شرایط عادت و تمام ثروت خود را صرف تبلیغ در راه خدا کرد و ما باید این بانوب بزرگ را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی اظهار داشت: افزایش تولید در جامعه به معنای رعایت اقتصاد مقاومتی در همه رده‏ها به ویژه دولت بوده و اقتصاد مقاومتی در اصل راه حفظ نظام است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای ایجاد کار و آسیب‌زدایی و به تعبیر مقام معظم رهبری، عبور از پیچی تاریخی است.

رائیجی گفت: اقتصاد مقاومتی، جلوگیری به تمام معنا از اسراف است و مردم باید نسبت به این قضیه آگاه باشند که تحریم‌ها می‌خواهد دین و بصیرت را از ما بگیرد.

انتهای پیام/2249/ق30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول