اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

اجرای 375 ویژه‌برنامه دهه فجر در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از اجرای 375 ویژه‌برنامه دهه فجر در کنگان خبر داد.

اجرای 375 ویژه‌برنامه دهه فجر در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدانشناس عصر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در دولت نهم و دهم بوده است.

وی افزود: نظام اسلامی خدمات بسیار خوب و ارزشمندی در مناطق دوردست ارائه داده که معرفی این خدمات امری لازم است.

فرماندار کنگان با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های باکیفیت در دهه فجر خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌ها باید نسبت به افزایش کیفیت برنامه‌های مناسبتی به ویژه در دهه فجر اهتمام ورزند.

یزدان‌شناس از اجرای 375 ویژه‌برنامه دهه فجر در کنگان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در شهرها و روستاهای مختلف کنگان برگزار می‌شود.

*برنامه‌های فرهنگی دهه فجر

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان نیز اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست معجزه‌گر مردی از سلاله پاک رسول خدا(ص) انجام شد و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را روشن کرد.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی گفت: اکنون که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و هم چنین، در موقعیت حساس و سرنوشت‌سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، مسئولیت ما ایجاب می‌کند تا واقعیت‌ها، ریشه‌ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی حساب شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: از جمله برنامه‌های این اداره در دهه فجر شرکت فعال در جلسات به همین منظور، اجرای گفتمان‌های دینی با موضوع دستاوردهای انقلاب، هماهنگی با روحانیون برای برپایی سخنرانی، غبار روبی گلزار شهداء، نصب بنر، محفل انس با قرآن، آذین‌بندی مساجد و خیابان‌هاست.

اهرمی بیان کرد: باید دست به دست هم بدهیم و در مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول