اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

مراسم قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول از راه دور در ملایر

خبرگزاری فارس: مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول (ص) از راه دور در شهر ملایر همزمان با 28 صفر خبر داد.

مراسم قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول از راه دور در ملایر

حجت الاسلام داود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: در سالی که در آن قرار داریم شاهد اهانت دشمنان اسلام به ساحت قدسی پیامبر اکرم(ص) بوده‌ایم که این اهانت با ساخت فیلم موهن علیه مقدسات اسلام و شخصیت والای پیامبر(ص) دل تمام مسلمانان جهان را به درد آورد.

وی عنوان داشت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه صفر و رحلت جانگداز پیامبر اعظم(ص) همه ساله مراسم عزاداری در این روز با شکوه خاصی در سراسر دنیا و به ویژه کشورمان برگزار می‌شود که امسال برگزاری این مراسم با توجه به توهین دشمنان به شخصیت پیامبر(ص) از حساسیت بیشتری برخوردار است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری مراسم سخنرانی توسط حجت‌الاسلام محمدحسن فاضل گلپایگانی، یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم در مهدیه شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در این مراسم عزاداران در سوگ پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) سوگواری خواهند کرد و علاوه بر آن نیز مراسم عزاداری در سایر مساجد، حسینیه‌ها و تکایای شهرستان با حضور هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: همزمان با 28 صفر سالروز رحلت پیامبراکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) همه هیئات مذهبی شهر ملایر از شش مسیر، خیابان شهدا، فخریه، قائم مقام، سعدی، شهید مصطفی خمینی و خیابان بروجرد به صورت دسته‌جات عزاداری در ساعت 9 صبح به سمت مسجد جامع حرکت می‌کنند.

عباسی عنوان داشت: همه هیئت‌ها به صورت دسته‌جات عزاداری در مسجد جامع ملایر تجمع خواهند داشت که مراسم  سخنرانی و سینه‌زنی نیز از برنامه‌های تجمع عزاداران در مسجد جامع خواهد بود.

وی از برگزاری مراسم خواندن زیارت‌نامه حضرت رسول (ص) از راه دور توسط عزاداران حسینی در مسجد جامع ملایر خبر داد و گفت: پایان این مراسم نیز به نماز جمعه ختم می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلمی ملایر خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) نیز مراسم عزاداری و سینه‌زنی در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه شهرستان با حضور هیئات مذهبی و مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89013/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول