اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

یک نفر در ایرانشهر بر اثر اختلافات طایفه‌ای به قتل رسید

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر اختلافات طایفه‌ای در جنایتی هولناک یک نفر در ایرانشهر به قتل رسید.

یک نفر در ایرانشهر بر اثر اختلافات طایفه‌ای به قتل رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس علی ملکی‌آهنگران اظهار داشت: ماه گذشته ماموران انتظامی کلانتری 13 این شهرستان به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در خصوص کشف یک خودرو پژو پارس در جاده روستای خیر آباد این شهرستان بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی گفت: ماموران انتظامی پس از حضور در محل اعلام شده مشاهده کردند خودرو پژو پارس در حالی که 15 گلوله به آن اصابت کرده بود بدون پلاک در محل رها شده است.

وی افزود: ماموران طی بازرسی  جسد مرد 32 ساله‌ای را در حالی که دست‌ها و چشم‌هایش بسته شده  و بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده بود در صندوق عقب خودرو پژو کشف کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر ادامه داد : بدنبال اعلام خبر این قتل مسلحانه بلافاصله بازپرس ویژه قتل به همراه تیم پزشکی قانونی و تشخیص هویت پلیس آگاهی ایرانشهر برای جمع آوری مدارک و شواهد بر جای مانده در صحنه جنایت در محل حضور یافتند.

وی گفت: با دستور بازپرس ویژه قتل جسد این مرد 32 ساله برای شناسایی و کشف ساعت دقیق مرگ به پزشکی قانونی شهرستان ایرانشهر منتقل شد.

آهنگران بیان داشت: در ادامه تحقیقات ماموران انتظامی مشخص شد مقتول فردی است به نام «فرزاد .پ»که 48 ساعت قبل از این جنایت توسط افراد ناشناس از خیابان روزبه شهرستان ایرانشهر گروگان گرفته شده بود.

فرمانده انتظامی ایرانشهر خاطرنشان کرد: بدنبال این جنایت تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی ایرانشهر رسیدگی به این پرونده قتل را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری خانواده این مقتول مشخص شد فردی به نام«الهداد ـ ش» به همراه پنج نفر دیگر پس از ربایش مقتول وی را شکنجه داده و به قتل رسانده‌اند.

آهنگران گفت: پس از یک ماه کار تخصصی و فنی ماموران پلیس آگاهی یکی از افرادی که در قتل مقتول مشارکت داشت در حالی که توسط پلیس به جرم حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز دستگیر شده بود شناسایی شد و به دستور مقامات قضایی برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل گشت.

وی افزود : این متهم در بازجویی های پلیس لب به اعتراف گشود و راز این جنایت هولناک را افشاکرد و گفت از آنجایی که «الهداد .ش» معتقد بود پسر و عروسش در 28 شهریور ماه سال‌جاری به دستور طایفه مقتول به قتل رسیده‌اند دستور قتل این فرد را برای انتقام جویی صادر کرد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر ضمن بیان اینکه اختلافات طایفه‌ای نباید منجربه درگیری‌ها ورفتارخشونت آمیز شود و توسل به قانون وحل اختلافات ازطریق مجریان قانون باید سرلوحه ریش سفیدان و سران طوایف و همه مردم قرار بگیرد بیان داشت: نامبرده به اتهام قتل عمد ،حمل ونگهداری اسلحه غیر مجاز و آدم ربایی وبا قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و تحقیقات گسترده‌ای با استفاده از ماموران مجرب برای شناسایی و دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد.

انتهای پیام/75004/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول