اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد

استقرار سامانه بارشی تا پایان امروز / سرما و گرد و غبار از فردا در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از پایان پذیرفتن بارش‌های باران از اواخر وقت امروز خبر داد و گفت: از فردا گرد و غبار و سرما در خوزستان استقرار می‌یابد.

استقرار سامانه بارشی تا پایان امروز / سرما و گرد و غبار از فردا در خوزستان

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی در سطح زمین استقرار زبانه کم فشار را تا اواخر وقت امروز نشان می‌دهد و از فردا با نفوذ زبانه پر فشار و ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی‌، با افت دما در استان مواجه خواهیم شد.

وی افزود: از امروز به علت تغییرات فشار هوا نیز شاهد وزش بادهای قابل ملاحظه و برخاستن گرد و غبار در بخش‌های از استان نیز خواهیم بود و در سطوح فوقانی جو نیز طی امروز و فردا امواج ناپایداری از فراز منطقه عبور کرده که باعث افزایش ابر و رگبار‌های پراکنده طی امروز در استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان خاطر نشان کرد: آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با رگبار پراکنده و در ارتفاعات شمالی با احتمال ریزش برف و در اکثر نقاط همراه با وزش باد قابل ملاحظه در بعضی اوقات همراه با برخاستن گرد و غبار و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: وضعیت هوا، قسمتی تا تمام ابری همراه با گرد و غبار و رگبار باران، جهت باد، جنوب شرقی تا شمال غربی سرعت باد، 20 تا 50 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 60 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی افزود: در شبانه روز گذشته امیدیه با 23.8 و دهدز با 5.8 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به 15 و حداقل به 5 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول