اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جاده کوهستانی نور

سقوط خودروی 206 به دره 5 کشته بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: بر اثر سقوط خودروی پژو 206 به دره در جاده کوهستانی آب‌پری شهرستان نور تمام پنج سرنشین خودرو که از یک خانواده بودند، جان خود را از دست دادند.

سقوط خودروی 206 به دره 5 کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس از ساری، شب گذشته خودروی پژو 206 که در مسیر کوهستانی شهرستان نور در حال تردد بود به دره سقوط کرد.

این حادثه در جاده آب‌پری شهر رویان رخ داد که بر اثر آن پنج سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در گفت‌وگو با فارس به تشریح این حادثه پرداخت.

فرزاد بزرگی با اشاره به این‌که تماسی که با مرکز پیام اورژانس 115 مازندران درباره وقوع این حادثه دلخراش گرفته شد، ساعت 18:54 شب گذشته بود.

وی تصریح کرد: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 از پایگاه نور و رویان به محل حادثه که جاده‌ای کوهستانی بود، اعزام شد.

بزرگی عنوان کرد: به دلیل بارش برف و مشکلات تردد ناشی از لغزندگی جاده، آمبولانس‌های این مرکز نتوانستند تا محل حادثه بروند و به همین خاطر از هلال‌احمر کمک گرفته شد.

وی با بیان این‌که آمبولانس و تجهیزات هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند، خاطر نشان کرد: ابتدا دو کودک پنج و هشت ساله زنده از دره به بیرون کشیده شدند و سریعاً توسط هلال‌احمر به سمت آمبولانس‌های اورژانس راهی شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به این‌که یکی از دو کودک، قبل از رسیدن به آمبولانس اورژانس 115 جان باخت، تصریح کرد: کودک دیگر نیز علی‌رغم این‌که زنده به اورژانس رسید، اما با توجه به نبض ضعیفی که داشت جان خود را از دست داد.

بزرگی ادامه داد: سه سرنشین دیگر خودرو که در هنگام سقوط، به دره پرت شدند، پدر و مادر و احتمالاً عموی این کودکان بودند که آن‌ها نیز جان خود را از دست دادند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش برای بیرون کشیدن سه حادثه دیده تا شب گذشته ادامه داشت.

انتهای‌پیام/86013/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول