اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب راور هشدار داد

کلاهبرداری با ایجاد تصادفات صوری در حاشیه شهرها

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی وانقلاب شهرستان راور گفت: افراد سودجو در حاشیه شهرها و محورهای حادثه‌خیز با ایجاد تصادفات صوری اقدام به کلاهبرداری و گرفتن خسارت از صندوق‌های بیمه می‌کنند.

کلاهبرداری با ایجاد تصادفات صوری در حاشیه شهرها

سیدمهدی قویدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: افراد سودجو در حاشیه شهرها و محورهای حادثه‌خیز با ایجاد تصادفات صوری اقدام به کلاهبرداری و گرفتن خسارت از صندوق‌های بیمه می‌کنند که این امر خود یک جرم بزرگ محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تصادفات جاده‌ای و کروکی آنها توسط پلیس راهنمایی و رانندگی باید با دقت بیشتری بررسی شود، ادامه داد: برای پیشگیری از وقوع چنین جرم‌هایی افسران و کارشناسان فنی تصادفات باید تمام شرایط را در نظر گرفته و هر گونه مورد مشکوک را پیگیری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب راور بیان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را به دادسرای عمومی و انقلاب گزارش کند.

کشف موادمخدر از یک موتورسیکلت در انار

رئیس دادگاه عمومی شهرستان انار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان انار خبر داد.

محمود کیان‌آرا افزود: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انار 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زین یک دستگاه موتورسیکلت جاسازی شده بود، کشف شد.

وی گفت: متهم این پرونده از اهالی یکی از شهرستان‌های جنوبی است که در شهرستان کرج سکونت داشته و این مواد را از کرمان به قصد حمل و فروش در شهرستان کرج خریداری کرده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: متهم پرونده پس از تکمیل مراحل قانونی قضایی روانه زندان شد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول