اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قبل از برگزاری انتخابات صورت می‌گیرد

آغاز فعالیت چهار فرمانداری جدید التاسیس در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با فراهم آمدن مقدمات و برنامه‌ریزی‌های لازم، استقرار و شروع فعالیت فرمانداری‌های جدیدالتاسیس قبل از برگزاری انتخابات سال 92 خواهدبود.

آغاز فعالیت چهار فرمانداری جدید التاسیس در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده پیش‌از ظهر امروز طی جلسه‌ای در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تاسیس چهار فرمانداری جدید استان با تصویب هیئت وزیران به استانداری ابلاغ شده است.

وی افزود: فرمانداری‌های شهرستان‌های قصرقند، میرجاوه، نیمروز و هامون قبل از شروع انتخابات 92 تشکیل و راه‌اندازی می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دولت دهم برای خدمت رسانی بیشتر و تسریع در توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان و تحقق شعار عدالت محوری با تاسیس چهار فرمانداری در استان موافقت کرده است، تصریح کرد: شهرستان نیمروز به مرکزیت شهر ادیمی، شامل بخش مرکزی و بخش صابری است و شهرستان هامون به مرکزیت شهر محمد آباد شامل بخش مرکزی و بخش تیمور آباد است.

وی ادامه داد: شهرستان قصرقند به مرکزیت شهر قصر قند و از ترکیب بخش مرکزی، بخش ساربوک و بخش تلنگ ایجاد می‌شود و شهرستان میرجاوه به مرکزیت شهر میرجاوه شامل بخش مرکزی، بخش لادیز و بخش ریگ ملک است.

شیخ‌زاده گفت: دهستان‌ها، روستاها، و آبادی‌های این شهرستان‌ها، با استناد به مصوبه‌های هیئت وزیران تفکیک و در تابعیت این شهرستان‌ها قرار می‌گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در حال تهیه مقدمات کار و برنامه‌ریزی برای تشکیل و راه‌اندازی این فرمانداری‌ها درکمترین زمان ممکن هستیم، از تمام دستگاه‌های اجرایی استان خواست برای اسقرار ادارات شهرستان‌ها تلاش کنند تا با استقرار هر چه سریعتر ادارات در چهار شهرستان جدید التاسیس منطقه، خدمات رسانی به مردم شریف این مناطق بیشتر از گذشته انجام شده و شاهد رشد و توسعه همه جانبه استان در ابعاد مختلف باشیم.

انتهای پیام/75004/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول