اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد خواستار شد

استفاده از ظرفیت نمایشگاه‌های بین‌المللی برای معرفی توانمندی‌های کشاورزی خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد بر ضرورت استفاده از ظرفیت نمایشگاه‌های بین‌المللی عرضه محصولات کشاورزی برای معرفی توانمندی‌های شهرستان در این حوزه، تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت نمایشگاه‌های بین‌المللی برای معرفی توانمندی‌های کشاورزی خلیل‌آباد

به گزارش  خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر مرادزاده در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به برگزاری چندین نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی با همکاری سازمان تعاون روستایی در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد و بعضی از کشورهای حاشیه خلیج فارس افزود: با حضور حوزه‌های مرتبط اجرایی شهرستان در این نمایشگاه‌ها، علاوه بر معرفی ظرفیت‌‍‌ها و توانمندی‌ها، کمک بسیار خوبی به افزایش فروش تولید‌کنندگان خلیل‌آباد می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان خلیل‌آباد در ادامه با بیان اینکه از سوی دولت برای ایجاد اشتغال، گام‌های مؤثر و خوبی برداشته شده، سهمیه اشتغال شهرستان در سال‌ جاری را 2 هزار و 408 نفر اعلام و افزود: تاکنون مشخصات یک هزار و 475 نفر به ثبت سامانه رسیده است.

فرماندار خلیل آباد همچنین، با اظهار رضایت از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی پروژه‌های عمرانی شهرستان گفت: مسئولان با رایزنی و ارتباط با مدیران کل استان برای جذب اعتبارات باقیمانده تلاش کنند.

انتهای ژیام/70009/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول