اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

دهه فجر باید به یک رخداد تاریخی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرکرد گفت: باید با برگزاری برنامه‌های متنوع و دوری جستن از برنامه‌های عادی همیشگی نگذاریم دهه فجر به یک برنامه معمولی برای مردم جلوه‌گری کند.

دهه فجر باید به یک رخداد تاریخی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد مراد کاظمی در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین و پربرکت‌ترین رخدادهای جهان بوده که دنیا نظیر آن را کمتر به خود دیده است.

وی انقلاب اسلامی ایران را الگو گرفته از نهضت عاشورا دانست و افزود: عنصر مردمی بودن، رهبری و الگوگیری از فرهنگ عاشورا از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

فرماندار شهرکرد خاطرنشان کرد: اگر کشوری خواهان انقلاب باشد عنصر مردمی انقلاب را می‌تواند همراه خود به خیابان‌ها بکشد ولی بی‌شک هرگز رهبری مقتدر مانند رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران را نخواهد دید.

وی با بیان اینکه نباید بگذاریم دهه فجر به یک رخداد عادی و تاریخی تبدیل شود بیان داشت: انقلاب اسلامی ما نجات بخش کشور از دست استکبار بود و دهه فجر یادآور این روزها و ایام عظمت بخش و تاریخی است که باید برای داشتن این ایام شکرگزار باشیم.

کاظمی ادامه داد: شکرگزاری از خدا علاوه‌ بر زبانی بودن باید در عمل هم ساری و جاری باشد و با رفتار خود به همگان نشان دهیم که چقدر ممنون این اتفاق مبارک هستیم.

فرماندار شهرستان شهرکرد تبیین دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی ایران در دهه فجر را یکی از راه‌های سپاس از خداوند برشمرد و خاطرنشان کرد: انتقال پیام انقلاب به نسل‎های جدید و خدمت رسانی صادقانه، پاسخگویی به نیازهای مردم و ایجاد رضایت‌مندی از دیگر راه‌های شکرگزاری از خداوند به خاطر انقلاب باشکوه اسلامی ایران است.

کاظمی لازمه برگزاری جشن‌های دهه فجر را اکتفا نکردن به برنامه‌های همیشگی و معمولی دهه فجر دانست و اذعان داشت: بزرگداشت دهه فجر نیز یکی از مصداق‌های شکرگزاری از خداوند است پس باید با خلاقیت و نوآوری و برگزاری جلسه مشارکت‌های مردمی بخصوص جوانان خودمان را برای برگزاری جشن دهه فجر آماده کنیم.

انتهای پیام/68001/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول