اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل تاکید کرد

امکان تحقق 100 درصدی اشتغال در اردبیل وجود دارد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: با همت تمام مدیران دلسوز و سخت‌کوش استان اردبیل امکان تحقق 100 درصدی تعهدات اشتغال استان اردبیل وجود دارد.

امکان تحقق 100 درصدی اشتغال در اردبیل وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در جلسه کمیته اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: ما دو ماه کاری را پیش رو داریم و باید تا 15 اسفند که زمینه و فرصتی برای ایجاد اشتغال در دستگاه‌های اجرایی از طرق و روش‌های مختلف وجود دارد نهایت بهره‌ را ببریم تا معدل تحقق اشتغال خود را از 70 درصد به 100 درصد برسانیم.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود به پرداختی‌های مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: بانک ملی در مابین دو هفته گذشته که جلسه کارگروه تخصصی اشتغال برگزار شده 58 میلیون تومان از سهمیه سال 91 پرداخت کرده است.

این مسئول بیان داشت: البته برخی دستگاه‌ها سهمیه سال 90 خود را در حوزه مشاغل خانگی جمع‌بندی کرده‌اند به طوری که بانک ملی در کل پرداختی خود به یک هزار و 204 نفر تسهیلات مشاغل خانگی از سهمیه سال 90 را پرداخت کرده و سهمیه سال 91 نیز آغاز شده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: بانک ملت نیز از سهمیه سال جاری 247 میلیون تومان و بانک رفاه نیز از سهمیه سال 90 حدود 15 میلیون تومان پرداختی داشته است.

نیکزاد به ابلاغ سهمیه 91 مشاغل خانگی اکثر بانک‌های عامل اشاره کرد و افزود: بانک مسکن نیز از سهمیه امسال 57 میلیون تومان پرداختی در حوزه مشاغل خانگی داشته که به نظر می‌رسد این روند در دو ماه پایانی سال سرعت بیشتری بگیرد.

استاندار اردبیل در ادامه از پرداخت 50 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی توسط بانک صادرات و همچنین 19 میلیون تومان پرداخت این تسهیلات از طریق بانک تجارت خبر داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بانک سپه مابین دو جلسه پرداختی نداشته و بانک کشاورزی نیز توانسته است از سهمیه 90 خود 315 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کند.

وی ابراز داشت: پست بانک نیز توانسته است از سهمیه سال 90 حدود 25 میلیون تومان به متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی را پرداخت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل با بیان اینکه بیشتر بانک‌ها مدعی هستند پرونده‌های تشکیل شده آنها از طرف متقاضیان مورد اقبال قرار نگرفته و مراجعه‌ای صورت نمی‌گیرد، افزود: انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های عامل پرونده‌های جدید به بانک‌های عامل معرفی شوند.

انتهای پیام/62001/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول