اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس تاکید کرد

لزوم واکسینه کردن جوانان در برابر اعتیاد

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: باید برای جلوگیری از این امر جوانان را در برابر این نوع آسیب‌ها واکسینه کنیم.

لزوم واکسینه کردن جوانان در برابر اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس مرتضی نظری ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سلماس که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش برای ریشه‌کنی مواد مخدر باید توسط تمام دستگاه‌های مسئول مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: برای کاهش میزان ابتلا به مواد مخدر لازم است تا گام‌های استواری در این زمینه برداشته شود.

نظری با تاکید بر ارائه آموزش‌های همگانی در راستای آسیب‌های اجتماعی، اعلام کرد: باید تلاش خود را در راستای آموزش همگانی در خصوص آشنایی با آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیشتر کنیم.

وی بر لزوم آگاه‌سازی جوانان از عواقب ابتلا به مواد مخدر تاکید کرد و گفت: ارائه آموزش‌های لازم در زمینه مضرات مواد مخدر در سطح مدارس امری ضروری به نظر می‌رسد.

فرماندار سلماس با بیان اینکه ایجاد اشتغال و زمینه برای پرکردن اوقات فراغت جوانان را گام مؤثر دیگری در راستای کاهش این نوع آسیب‌ها عنوان کرد افزود: برای این منظور باید علاوه بر چاره‌اندیشی در زمینه اشتغال جوانان، زمینه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت آن‌ها نیز فراهم کنیم.

نظری با اشاره به خدمات دولت در زمینه اوقات فراغت، اعلام کرد: ایجاد مراکز تفریحی و مراکز ورزشی در این زمینه توسط دولت در چند سال اخیر مد نظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اعتبارهای تخصیص‌ یافته به این شهرستان توسط دولت‌های نهم و دهم برای افزایش مکان‌های ورزشی خاطر نشان کرد: این امر به عنوان یکی از ابزارهای پیشگیری از مصرف مواد مخدر و جلوگیری از اعتیاد محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم رفع نقاط ضعف در مبارزه با مواد مخدر، تهاجم فرهنگی را یکی از عوامل مؤثر در این زمینه عنوان کرد و گفت: دشمن از طریق جنگ نرم در تلاش برای خدشه‌دار کردن اعتقادات جوانان و سوق دادن آن‌ها به سوی مواد مخدر است که باید برای جلوگیری از این امر جوانان را در برابر این نوع آسیب‌ها واکسینه کنیم.

انتهای پیام/61001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول