اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

رئیس بیمارستان امام حسین ملایر معرفی شد

خبرگزاری فارس: کریم میرزایی به عنوان رئیس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر معرفی شد.

رئیس بیمارستان امام حسین ملایر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، عصر امروز کریم میرزایی به عنوان رئیس جدید بیمارستان امام حسین(ع) ملایر معرفی و از زحمات و تلاش‌های دکتر ترکاشوند رئیس سابق این بیمارستان تجلیل و قدردانی شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بیمارستان امام حسین(ع) ملایر خدمات درمانی و بهداشتی را از نیازهای ضروری و مهم هر جامعه خواند و اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان ملایر به عنوان نخستین شهرستان بزرگ استان بعد از همدان است ارائه خدمات بهداشتی مطلوب یکی از ضروریات این شهرستان است.

اکبر غلامعلیان با اشاره به اینکه بیمارستان امام حسین(ع) ملایر به عنوان یکی از بیمارستان‌های دولتی بزرگ در این شهرستان محسوب می‌شود، گفت: این بیمارستان دارای 10 بخش شامل، جراحی ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، جراحی مغز و اعصاب، اورولوژی، اورژانس، بستری، بخش داخلی، آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو و سایر قسمت‌ها است.

وی به برخی مشکلات و نارضایتی مردم از این بیمارستان اشاره کرد و گفت: ما خود قبول داریم که در بخش‌های مختلف این بیمارستان مشکلاتی وجود دارد و به دنبال حل این مشکلات هستیم اما برخی موارد کمبود بودجه در تجهیز و امکانات این بیمارستان ما را با مشکل مواجه می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر از بازسازی و تجهیز 70 درصدی قسمت‌های مختلف این بیمارستان خبر داد و افزود: بسیاری از قسمت‌های این بیمارستان با کمک اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تجهیز و بازسازی شده و مابقی نیز در آینده نزدیک تجهیز خواهد شد.

وی در پایان سخنانش خواستار حمایت مسئولان و تخصیص اعتبارات بیشتر از سوی وزارت بهداشت در این بیمارستان شد.

انتهای پیام/89013/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول