اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیستان در مجلس:

2 مرکز بهداشتی و درمانی در زهک احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیستان در مجلس گفت: پس از نیاز سنجی مناطق، دو مرکز بهداشتی و درمانی در شهرستان زهک احداث خواهد شد.

2 مرکز بهداشتی و درمانی در زهک احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، حلیمه عالی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زهک با حضور اعضای شورای اداری و معتمدین این شهرستان اظهار داشت: دو دستگاه آمبولانس به شهرستان زهک اختصاص داده می‌شود که علاوه بر این پس از نیاز سنجی مناطق، دو مرکز بهداشتی و درمانی نیز در این شهرستان احداث خواهد شد.

وی همچنین از پیگیری‌های مجمع نمایندگان برای اختصاص بودجه برای طرح‌های نیمه تمام اشاره کرد و افزود: بازارچه‌های مرزی و ایجاد برخی کارگاه‌های اشتغال‌زایی باعث توسعه منطقه سیستان خواهد شد که در این زمینه تلاش‌هایی صورت خواهد گرفت.

دیگر نماینده مردم سیستان هم در ادامه جلسه به برخی نیازهای ضروری در منطقه سیستان اشاره کرد و گفت: کشاورزی محور توسعه در منطقه سیستان است که آب نیاز اساسی توسعه در این بخش هست.

سید باقر حسینی افزود: برخی قراردادهای بین‌المللی در زمینه حق آبه سیستان نیاز به بررسی دارد که این موضوع از طریق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد.

وی به کوچک سازی دریاچه هامون اشاره کرد و بیان داشت: کارگروهی به ریاست معاون اول رئیس جمهور در این ارتباط تشکیل شده که به زودی تصمیمات خوبی در این مورد گرفته خواهد شد.

فرماندار زهک هم در ادامه این جلسه به کوتاهی‌های برخی مدیران اشاره کرد و گفت: اگر پیشرفت در هر زمینه‌ای بخواهیم باید همه مدیران دست به دست هم بدهند و برای تصمیماتی که در زمینه برآورده ساختن نیازهای مردم و شهرستان گرفته خواهد شد، تلاش کنند.

حبیب پیری به اولویت‌های نیاز شهرستان زهک اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه دانشگاه‌ها، ایجاد بازارچه‌های مرزی، افزایش فضای سبز، تکمیل برخی پروژه‌های نیمه تمام و توسعه کشاورزی و باغات از مهم‌ترین برنامه‌های فرمانداری برای بهبود شرایط فعلی این شهرستان است.

حجت‌السلام حسن خدری امام جمعه شهرستان زهک هم در این جلسه از فرمایشات ائمه و معصومین (ع) در زمینه خدمت به مردم گفت: مسولیت فرصتی است که در اختیار شما قرار داده شده است چرا که فرصت خدمت به مردم  نعمتی است که نصیب شما می‌شود لذا اگر از این فرصت به خوبی استفاده نشود ضرر خواهید کرد.

نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواستند روال اداری را برای مردم تسهیل کنند و همچنین دقت و انضباط را در انجام وظایف حوزه مدیریتی‌شان تأکید کردند.

انتهای پیام/75002/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول