اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

شهرستان کنگان نماد وحدت شیعه و سنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: شهرستان کنگان نماد وحدت شیعه و سنی است و برنامه‌های مهمی برای گرامیداشت هفته وحدت برگزار می‌شود.

شهرستان کنگان نماد وحدت شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: افزایش میزان خدمات‌رسانی به مردم و جلب رضایت خاطر شهروندان از مهم‌ترین برنامه‌های دولت نهم و دهم است.

وی افزود: در کنگان طی چند سال اخیر برنامه‌ریزی‌های ارزشمندی صورت گرفته و طرح‌ها و پروژه‌های مهم و تاثیرگذاری برای توسعه شهرستان اجرایی شده است.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: سفر بابرکت مقام معظم رهبری در سال گذشته به کنگان موجبات توسعه و رشد بیش از پیش این شهرستان را فراهم کرده و اجرای کامل مصوبات سفر از اولویت‌های مسئولان است.

یزدان‌شناس با اشاره به برنامه‌های کنگان در هفته وحدت بیان کرد: شهرستان کنگان نماد وحدت شیعه و سنی است و بحمدالله برنامه‌های مهمی برای گرامیداشت این هفته برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: کنگان دارای موقعیت ویژه‌ای است و باید برای رشد و توسعه و بالندگی کنگان از همه امکانات موجود به نحو شایسته بهره ببریم.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان نیز اظهار داشت: هفته وحدت در کنگان با اجرای برنامه‌های متنوع در تمام شهرها و روستاها گرامی داشته می‌شود.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی از اجرای 100 برنامه فرهنگی هفته وحدت در کنگان خبر داد و گفت: با همت و همکاری اداره تبلیغات اسلامی کنگان، 100 برنامه فرهنگی در هفته وحدت در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: هفته وحدت فرصتی است تا تمامی مسلمان با استفاده از نکات مشترک همدیگر که مهم‌ترین آنها قرآن و پیامبر (ص) است با همدلی و به دور از تفرقه از کیان و حمیت خود دفاع کنند و از تعلیمات قرآن و پیامبر (ص) برای تالیف قلوب همدیگر استفاده کنند.

اهرمی گفت: اداره تبلیغات اسلامی علاوه بر آن که با تمام توان و استفاده از شبکه تبلیغی خویش از قبیل هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی به اجرای برنامه فرهنگی هفته وحدت اقدام می‌کند با همکاری دفتر امام جمعه، فرمانداری، دفتر امور اهل سنت نیز در این راستا، 100 برنامه فرهنگی اعم از جشن‌های محوری در مناطق مختلف شهرستان از جمله ایستگاه‌های صلواتی، گفتمان‌های دینی، محافل قرآنی و مواردی از این قبیل را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/2451/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول