اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بندرگز:

اعضای باند سرقت سیم‎های برق در بندرگز به دام افتادند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بندرگز از دستگیری اعضا باندی که به صورت خانوادگی اقدام به سرقت سیم‎های کابل برق در سطح منطقه بندرگز می‎کردند، خبر داد.

اعضای باند سرقت سیم‎های برق در بندرگز به دام افتادند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، محمود علی‎فر اظهار داشت: مأموران گشت کلانتری 11 شهرستان، ساعت سه بامداد شب گذشته حین گشت‎زنی در سطح حوزه استحفاظی به سرنشین یک دستگاه سواری پراید که در حاشیه جاده روستایی متوقف شده بود مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: در همین حین دو مرد که در حال نزدیک شدن به خودرو بودند با مشاهده مأموران از محل متواری که طی یک تعقیب و گریز دستگیر شدند.

علی‎فر ادامه داد: متهمان که دو مرد و یک زن بودند برای انجام تحقیقات تخصصی به کلانتری منتقل شدند و در بازرسی از خودرو مورد نظر مقادیری زیادی سیم‎های کابل برق و مخابرات کشف شد.

فرمانده انتظامی بندرگز گفت: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهمان اعتراف کردند برای فریب مأموران و افراد عبوری خانم مورد نظر در خودرو نشسته و در صورت مشکوک شدن به وی اعلام می‎کرد خودروی آنان دچار نقص فنی شده و از این طریق اقدام به فریب افراد و سرقت سیم‎های کابل برق در سطح منطقه می‎کرد.

گفتنی است پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول