اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد

متلاشی شدن چهار باند سرقت‌های خیابانی در مشهد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مشهد گفت: با دستگیری 24 متهم در مشهد، 4 باند سرقت و شرارت‌های خیابانی متلاشی شد.

متلاشی شدن چهار باند سرقت‌های خیابانی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس در مشهد، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مرحله دیگر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد، کلانتری سجاد در اقدامی هماهنگ با افسران آگاهی کلانتری شهید هاشمی‌نژاد 24 عضو اصلی باند سارقان خودرو را با شلیک گلوله و رعایت قانون به کارگیری سلاح دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات یکی از متهمان به ضرب گلوله پلیس مجروح شد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: ماموران کلانتری سجاد مشهد همچنین دو سارق زورگیر که با خودروی سواری ال‌نود در محدوده بلوار خیام مرتکب سرقت شده بودند را با اجرای طرح مهار دقایقی پس از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر کردند.

کریمی عنوان کرد: ماموران کلانتری 27 شهید رجایی مشهد در اجرای عملیات گسترده 10 تن از اعضای باند سرقت لوازم و قطعات خودروهای سواری را شناسایی و پاتوق این متهمان که زیر پل عباس‌آباد بود را متلاشی کردند.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات ضربتی و غافلگیرانه‌ای نیز در کلانتری طبرسی شمالی رخ داده است که سبب شده 10 تن از اوباش خیابانی که از عاملان اصلی شرارت و اخلال در نظم و آرامش شهروندان ساکن در بولوار طبرسی شمالی بودند با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و شلیک تیر هوایی دستگیر شوند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: این متهمان از مجرمان سابقه‌دار هستند که با چاقو، قمه و چوب درگیری‌های خیابانی راه انداختند.

وی در پایان گفت: تحقیقات از متهمان دستگیر شده ادامه دارد.

انتها پیام/70018/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول