اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ارومیه:

70 درصد سرقت‌های ارومیه را معتادان مرتکب می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ارومیه گفت: بیش از 70 درصد سرقت‌ها در ارومیه توسط معتادان ارتکاب می‌یابد بنابراین باید برای جمع‌آوری این افراد مبادرت شود.

70 درصد سرقت‌های ارومیه را معتادان مرتکب می‌شوند

قاسم فتاح‌علی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عمده سرقت‌های این شهرستان توسط معتادان ارتکاب می‌یابد بنابراین لازم است که با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی برای جمع‌آوری و ساماندهی این افراد اقدامات لازم انجام بگیرد چرا که در این صورت برای پیشگیری از وقوع سرقت گام بلندی برداشته می‌شود.

وی با بیان اینکه معتادان متظاهر و متکدیان چهره این شهرستان را مخدوش کرده‌اند، افزود: ارومیه یکی از  شهرستان‌های مرزی کشورمان به حساب می‌آید بنابراین دروازه‌ای به سوی کشورهای اروپایی قلمداد می‌شود به طوری که هر روز ده‌ها گردشگر خارجی به این خطه وارد شده یا از آن خارج می‌شود.

فتاح‌علی با بیان اینکه ملل مختلف دنیا در طول 33 سال گذشته با تبلیغات منفی علیه کشورمان روبه‌رو بوده‌اند، ادامه داد: گردانندگان شبکه‌‌های ماهواره‌ای در تلاش هستند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به عنوان تروریست معرفی کنند و چهره‌ای خشن از آن بسازند بنابراین باید برای اصلاح این تصویر اهتمام شود.

فرمانده انتظامی ارومیه یک گام در اصلاح دیدگاه جهانیان را جمع‌آوری متکدیان و معتادان از سطح شهر دانست و خاطر نشان کرد: این آمادگی وجود دارد در طول 48 ساعت این افراد از سطح شهر جمع‌آوری شوند ولی باید سایر دستگاه‌ها نیز همکاری کنند تا معلوم شود متولی و مسئول ساماندهی این افراد کدام سازمان است.

وی به برپایی کارگاه‌‌های آموزشی در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از جرایم اشاره کرد و اظهار داشت: 212 مورد جلسه در اداره‌ها برپا شد و یک‌هزار و 760 کارمند در این دوره‌ها شرکت کرده و از هشدارهای پلیسی آگاه شدند همچنین در 146 پایگاه مقاومت بسیج نیز این دوره‌ها برپا شد که با استقبال خوبی همراه بود.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول