اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان:

سطوح بیمه محصولات کشاورزی سمنان در شأن بهره‏برداران نیست

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان گفت: سطوح بیمه محصولات کشاورزی استان سمنان در شأن و منزلت بهره‏برداران و بخش کشاورزی نیست.

سطوح بیمه محصولات کشاورزی سمنان در شأن بهره‏برداران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا حاتمی پیش از ظهر امروز در نشستی که با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی و شرکت‏های بیمه‏گذار استان سمنان در سالن اجتماعات شهید عبدالرضا شاهی این سازمان برگزار و در آن وضع بیمه محصولات کشاورزی این استان بررسی شد، به تشریح فعالیت‏های صورت گرفته در این بخش پرداخت.

وی گفت: با وجود تلاش‏های انجام شده، سطوح بیمه محصولات کشاورزی استان سمنان در شأن و منزلت بهره‏برداران و بخش کشاورزی نیست.

حاتمی افزود: استفاده از ظرفیت طرح توسعه بخش کشاورزی، دخیل کردن صندوق حمایت از توسعه بخش در امر بیمه، توجه جدی به کلاس‏های آموزشی ترویجی، اصلاح گزینه‏های بیمه و اعمال تخفیف تشویقی برای کشاورزان پیشرو در امر بیمه می‏تواند در پیشرفت کار موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در زمینه ارائه خدمات بیمه محصولات کشاورزی در استان سمنان، از مجموع 70 نوع محصول زراعی، باغی، دامی و مرتع که زیرپوشش بانک کشاورزی قرار دارد، 60 نوع آن در استان سمنان تحت حمایت قرار گرفته است.

استان سمنان در زمینه بیمه مراتع در کل کشور در رتبه نخست قرار دارد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان پیش‏تر نیز همچنین میزان غرامت پرداختی در سال زراعی 91-90 را در این استان در مجموع 21 میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام کرده و گفته بود: پرداخت این میزان خسارت به کشاورزان و بهره‏برداران استان در 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بیش از 294 درصد رشد دارد.

وی همچنین مجموع بیمه‏گذاران کشاورزی در استان سمنان را 13 هزار و 833 بهره‏بردار اعلام کرد.

انتهای پیام/2249/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول