اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد خبر داد

برگزاری 9 نشست هم‌اندیشی آسیب‌شناسی طلاق در بروجرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: تاکنون 9 نشست هم‌اندیشی آسیب‌شناسی طلاق با مراکز آموزشی در بروجرد برگزار شده است.

برگزاری 9 نشست هم‌اندیشی آسیب‌شناسی طلاق در بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، نادر ارجمندی عصر سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی آسیب‌شناسی طلاق در بروجرد گفت: با توجه به بالا رفتن آمار طلاق در کشور و به تبع آن در شهرستان بروجرد، شورای فرهنگ عمومی در صدد برآمده است، تا تحقیقات علمی و گسترده‌ای برای ریشه‌یابی این معضل طراحی کند و راهکارهای مناسبی برای به حداقل رساندن این موضوع را با کمک مراکز دانشگاهی و آموزش عالی پیدا کند.

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد گفت: مراکز دانشگاهی باید این موضوع را یکی از اولویت‌های پژوهشی خود قرار دهند.

وی در نهمین نشست آسیب‌شناسی طلاق در بروجرد که در دانشگاه پیام‌نور بروجرد امروز برگزار شد، با علیاری رئیس دانشگاه پیام‌نور بروجرد به گفت‌وگو پرداخت و در مورد چگونگی پرداختن به تحقیقات در این زمینه و شیوه‌های جلوگیری از روند رو به افزایش آن و وظایف دستگاه‌های مرتبط در این راستا گفت‌وگو کردند.

رئیس اداره ارشاد بروجرد اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی تلاش می‌کند که با مدیریت فرهنگی از توانمندی‌ها و تحقیقات دانشگاه‌ها در این زمینه استفاده نماید که دادگستری بروجرد در این راستا آمادگی این را دارد که از توانایی دانشگاه‌ها برای مشاوره‌های قبل از طلاق برای کاهش و یا جلوگیری از این معضل بهره‌ ببرد.

نهمین نشست هم‌اندیشی آسیب‌شناسی طلاق در بروجرد عصر سه‌شنبه در دانشگاه پیام‌نور بروجرد برگزار شد.

انتهای پیام/2304/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول