اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون انجام شد

آزمون و بازرسی از 665 نازل عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 665 مورد آزمون و بازرسی از نازل‌های سوخت مایع در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.

آزمون و بازرسی از 665 نازل عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 665 مورد آزمون و بازرسی از نازل‌های سوخت مایع در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اداره‌کل با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر نازل‌های سوخت مایع با همکاری آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون 665 مورد نازل‌های سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال 91 مورد آزمون قرار داده است.

محمدی تصریح کرد: نازل‌های آزمون شده در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب بویراحمد با 353، کهگیلویه 158، گچساران 126 و باشت با 28 مورد در رتبه آخر می‌باشد.

محمدی تصریح کرد: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است و سالانه باید صحت عملکرد این نازل‌ها مورد بررسی قرار گیرد در این بازرسی‌ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی نازل نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این برنامه برای حمایت از حقوق مصرف‌کننده و با توجه به ماده سه قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و کالیبره کردن وسایل سنجش از جمله آزمون نازل‌های سوخت مایع انجام شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: تعطیلی بعضی از جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی استان کهگیلویه و بویراحمد موجب نارضایتی مردم و ایجاد صف‌های طویل در سایر جایگاه‌های سوخت شده است.

این مسئول افزود: در زمان استفاده از نازل‌های سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع (پمپ بنزین) حتما به گواهی انجام آزمون نازل مورد نظر توجه و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تلفن 1517 به اداره‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد اطلاع دهند.

انتهای پیام/82009/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول