اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ارشاد خراسان رضوی:

568 اثر به نخستین جشنواره ملی داستان‌های قرآنی آیات رسید

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ارسال 568 اثر به اولین جشنواره ملی داستان‌های قرآنی آیات خبر داد.

568 اثر به نخستین جشنواره ملی داستان‌های قرآنی آیات رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین مسگرانی صبح امروز با بیان این خبر در جمع خبرنگاران گفت: با پایان مهلت آثار به دبیرخانه جشنواره ملی داستان‌های قرآنی آیات، 568 اثر به این جشنواره رسید.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: آثار رسیده به این جشنواره 541 اثر داستان کوتاه و 27 رمان است.

مسگرانی با بیان این‌که از 29 استان به این جشنواره اثر رسیده است، گفت: خراسان رضوی با 290 اثر، قم با 42 اثر و تهران با 34 اثر بیشترین آثار را به جشنواره ارسال کرده‌اند.

وی از داوری آثار در دو مرحله خبر داد و اظهار داشت: در مرحله اول داوران مشهدی علیرضا مهرداد، مهناز رحیمیان، ثریا صدقی، نغمه وطن‌دوست داوری آثار را بر عهده دارند که در این مرحله 275 اثر انتخاب شد و برای داوری نهایی به تهران ارسال شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی ارشاد خراسان رضوی فیروز زنوزی جلالی، کامران پارسی‌نژاد و راضیه تجار را داوران نهایی این جشنواره عنوان کرد و افزود: 275 اثر که در مشهد انتخاب شد توسط این داوران بررسی و برگزیده انتخاب می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت بنیاد ادبیات داستانی کشور در این جشنواره گفت: داوران این جشنواره با نظر این بنیاد انتخاب شده‌اند.

مسگرانی همچنین از بررسی تخصصی داستان‌های قرآنی و مطابقت آن با محتوای قرآن نیز خبر داد و افزود: صادق علمی، حسن حکیم باشی و دکتر فرزاد عباسی آثار این جشنواره را از لحاظ تطبیق و عدم مغایرت با محتوای قرآنی به صورت تخصصی بررسی می‌کنند.

انتهای‌پیام/70006/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول