اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بررسی مشکلات کشاورزی سیستان و بلوچستان صورت گرفت

برگزاری جلسه اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در چابهار

خبرگزاری فارس: با هدف بررسی ظرفیت‌ها و رفع مشکلات بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در چابهار تشکیل شد.

برگزاری جلسه اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در چابهار

رضا نجفی امروز در حاشیه جلسه کارگروه آب و کشاورزی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: اعضای کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس به همراه دو معاون از وزارت جهادکشاورزی و نیرو از روز چهارشنبه در سیستان و بلوچستان حضور یافتند.

وی افزود: این هیئت که به منظور بررسی ظرفیت‌ها و مشکلات بخش کشاورزی وارد سیستان و بلوچستان شده‌ بودند، به سه تیم تقسیم شده و از ظرفیت‌های کشاورزی در شمال، مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ظهر امروز این سه تیم در جلسه کارگروه آب و کشاورزی استان در شهرستان چابهار نتایج بازدیدهای خود از منطقه را تشریح کرده و به بحث و بررسی پیرامون چگونگی رفع مشکلات کشاورزی منطقه پرداختند.

وی افزود: در این جلسه تسهیلات خوبی برای بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شد.

نجفی ادامه داد: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان در چهار فصل سال تولیدات محصولات کشاورزی را داراست، مقرر شد روان آب‌ها کنترل و از ظرفیت آن‌ها برای بحث کشاورزی بهره‌برداری شود تا با مشکل محدودیت آب برای توسعه این بخش مواجه نباشیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان در تمامی حوزه‌های کشاورزی از جمله، زراعی، باغی، دامی و غیره ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد که مسئولان وزارت نیرو و جهادکشاورزی بر آن شدند که با تشکیل جلسه و بازدید از این ظرفیت‌ها آنها بیش از پیش شکوفا کرده و برای رفع موانع پیش‌رو تصمیم‌گیری کنند.

وی ادامه داد: سفر اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی و معاونان دو وزارت خانه جهاد و نیرو در آستانه بسته شدن بودجه سال 92، تاثیرات بسیار خوبی در رونق بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان خواهد داشت.

انتهای پیام/75004/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول