اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جدید آبادان:

تریبون نماز جمعه در جهت رفع چالش‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جدید آبادان گفت: در نماز جمعه می‌توان خواسته‌ و مطالبات مردم و چالش‌هایی که در جامعه وجود دارد را تبیین کرد.

تریبون نماز جمعه در جهت رفع چالش‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری و آیین معارفه امام جمعه جدید آبادان که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: خداوند بر ما منت گذاشته که با واسطه قراردادنمان در جهت رفع مشکلی اقدام کرده تا گره‌ای از مشکلات آخرتمان گشوده شود.

وی افزود: امیدوارم با این انتصاب، بیش از پیش مورد لطف و مرحمت پروردگار قرار گرفته و توفیق خدمتگزاری به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان آبادان را پیدا کنم.

آبادان در استقبال از ضریح مطهر حماسه‌ای نو آفرید

امام جمعه جدید آبادان تصریح کرد: این شهرستان با برخورداری از مردمی متعهد و دیندار، مسئولان و مدایران اجرایی با بصیرت، و خاکی مملو از لاله‌های گلگون کفن در استقبال از ضریح مطهر مرقد اباعبدالله‌الحسین(ع) حماسه‌ای نو آفرید.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌های معنوی جانبازان، آزادگان، شهدا و پیشکسوتان عرصه شهادت و ایثار در این شهر نمودار بوده و موج می‌زند.

ابراهیمی‌پور ادامه داد: ظرفیت‌های بالای معنوی آبادان مسئولیت و وظیفه را سنگین‌تر و حساس‌تر کرده که در این راستا نماز جمعه می‌تواند راهکاری مطلوب در جهت هدایت این ظرفیت‌ها باشد.

نماز جمعه موجب پیوند عمیق مردم و مسئولان می‌شود

وی با اشاره به این‌که تریبون نماز جمعه تریبونی ا‌ست که خدمات مسئولان را برای آشنایی و پیوند عمیق هر چه بیشتر مردم با نظام و دولت انعکاس می‌دهد، خاطرنشان کرد: نماز جمعه تنها مخاطبانش مردم هستند و همین روزنه می‌تواند به بهترین شکل، موجب وحدت و انسجام هر چه بیشتر مردم و مسئولان و رفع مشکلات متقابل آن‌ها شود.

امام جمعه جدید آبادان همچنین عنوان کرد: در نماز جمعه می‌توان خواسته‌ و مطالبات مردم و چالش‌هایی که در جامعه وجود دارد را تبیین کرد و به شکلی تأثیرگذار در راستای مرتفع ساختن آن‌ها گام برداشت.

انتهای‌پیام/72001/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول