اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

بهره‌مندی 500 دانش‌آموز از خدمات فرهنگی کمیته امداد ابهر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر از بهره‌مندی 500 دانش‌آموز از خدمات فرهنگی کمیته امداد ابهر خبر داد.

بهره‌مندی 500 دانش‌آموز از خدمات فرهنگی کمیته امداد ابهر

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر گروه‌های مختلفی زیر پوشش کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد در قالب سرفصل‌های مختلف حمایتی بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از گروه‌های ویژه زیر پوشش این نهاد دانش‌آموزان هستند، اضافه کرد: سالانه خدمات مختلفی در حمایت از این گروه صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به اینکه این نهاد خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد را با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای آن‌ها ارائه می‌دهد، اضافه کرد: خدمات فرهنگی کمیته امداد شامل سرفصل‌های مختلف حمایتی از قبیل پرداخت کمک هزینه تحصیلی، برگزاری دوره‌های آموزشی، تهیه لوازم تحصیل و همچنین تهیه پوشاک و ... برای این گروه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیشترین برنامه‌های اجرا شده برای دانش‌آموزان در سرفصل‌های مختلف در قالب طرح اوقات فراغت به آنها ارائه می‌شود، افزود: کلاس‌های آموزشی و تقویتی و ارائه مشاوره‌های تحصیلی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رابطان فرهنگی نیز از دیگر اقداماتی است که در این زمینه انجام می‌شود.

داودی همچنین به تعداد دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد ابهر نیز اشاره داشت و گفت: در حال حاضر 283 دانشجو در مقاطع و رشته‌های مختلف تحصیلی از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول